Работа Professional Human Resources в Цалапица
1 нови обяви за работа
-
Аladin Foods е утвърдена българска компания с над 25 години опит в сферата на бързото хранене, собствено производство, логистика и търговия. Н...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние управляваме цялостния процес – от производството до клиента – и вярваме, че успехът ни се дължи на хората зад нашия бранд.
В момента търсим Logistic HR Generalist, който да подкрепи екипа ни в управлението на човешкия капитал в логистичната ни база.
Основни отговорности:
- Подкрепя логистичния екип във всички HR процеси – подбор, въвеждане в длъжност, оценка и развитие на персонала;
- Организира и участва в интервюта за позиции в складовата база, дистрибуция и транспорт;
- Съдейства при изготвяне на графици, следене на присъствия и координация с екипа от ТРЗ;
- Работи в тясно сътрудничество с ръководителите на смени и логистичните ръководители по въпроси, свързани със служителите;
- Участва в инициативи за ангажираност, обучения и вътрешна комуникация в логистичния отдел;
- Поддържа HR документация и осигурява административна поддръжка според вътрешните политики на компанията.
- Координация за европроект свързан с района.
Изисквания:
- Висше образование в сферата на Човешки ресурси, Психология, Икономика или подобна област;
- Опит в HR роля (предимство е опит в производствена или логистична среда);
- Познания по трудово законодателство и административни HR процеси;
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Умение за работа с хора на различни нива – от работници до ръководители;
- Много добро владеене на MS Office;
- Шофьорска книжка.
Какво предлагаме:
- Работа в стабилна и развиваща се българска компания;
- Възможност да участваш в дигитализацията на процеси и въвеждане на иновативни решения;
- Подкрепящ екип и реална възможност за развитие;
- Конкурентно възнаграждение и ясни условия на труд.
- Дългосрочно и коректно партньорство;
- Постоянен трудов договор с Аладин фуудс;
- Редовно заплащане;
- Възможност за карта "Мултиспорт" на преференциална цена.
- Възможност за финансово и кариерно развитие;
=> не губете време, а ни изпратете Автобиография
Предоставените от Вас лични данни ще бъдат третирани строго конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,910 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
50 лв / месец
6,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.