Работа Procurement Sourcing Specialist в Добрич
1 нови обяви за работа
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Ориентирани сме към всички клиенти, предла...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА
Пълно описание
ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше образование;
- Гъвкавост, комбинативност, комуникативност и организираност;
- Добра компютърна грамотност - Word, Excel, Internet;
- Добро владеене на английски език;
- Умения за вземане на решения при стрес;
- Позитивна личност;
- Дългосрочни намерения;
- Търговски умения.
- Поддържане на контакт с транспортни фирми
- Работа с интернет платформа за транспорт
- Организира доставки от чужбина и страната и следи за изпълнението им, документооборот
- Обработване на първични счетоводни документи
- Отлични условия за работа в млад и динамичен екип;
- Възможност за професионално развитие;
- Мотивиращо трудово възнаграждение;
- Коректно отношение;
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,610 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.