Работа Postgresql Developer в Русе

1 нови обяви за работа

  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим организиран и аналитичен професионалист, който да се присъедини към нашия екип и да поеме ключова роля в администрирането и подд...

    02 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Администратор данни

ЕКОНТ ЕКСПРЕС EООД
location_on гр. Русе

icon 2,330 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим организиран и аналитичен професионалист, който да се присъедини към нашия екип и да поеме ключова роля в администрирането и поддръжката на финансово-счетоводната документация и процеси. Работата е подходяща за хора с внимание към детайла, които умеят да управляват информация, да работят систематично и да поддържат ясна комуникация с екипа и външни партньори.

Каним те да:

  • Събираш, организираш и окомплектоваш документи, свързани с финансово-счетоводната дейност на фирмата;
  • Следиш движението на парични потоци и участваш в процеса на планиране;
  • Изготвяш справки и доклади, свързани с плащания, разходи и изпълнени дейности;
  • Проследяваш отклонения между бюджетирани и реални разходи и сигнализираш при несъответствия;
  • Подготвяш и подаваш фактури и счетоводни документи за плащане;
  • Управляваш документооборота – класифициране, архивиране и търсене на информация;
  • Комуникираш с подизпълнители, партньори, както и с държавни и общински органи, когато е необходимо.

Какво предлагаме:

  • Брутно месечно възнаграждение: 3000 лв. бруто;
  • Работа на пълен работен ден – от 09:00 до 18:00 ч.;
  • Постоянен трудов договор и сигурност на заетостта;
  • Присъствена работа в модерен офис в гр. Русе, ул. Цариброд 7;
  • Подкрепа при въвеждане в длъжността и възможност за професионално развитие;
  • Работна среда, в която се цени точността, отговорността и екипният дух.

Изисквания:

  • Много добра компютърна грамотност – MS Office (особено Excel);
  • Умения за работа с цифрови устройства – лаптоп, таблет, смартфон;
  • Опит в работа със счетоводни и платежни документи е предимство;
  • Висше икономическо образование не е задължително, но се счита за предимство;
  • Владеене на чужд език е предимство;
  • Добра организираност, внимание към детайла и отговорен подход към поставените задачи.
Ако се припознаваш в тази роля и търсиш възможност да допринесеш в динамична и структурирана работна среда – изпрати ни своята автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще подпишат трудов договор с Еконт Бригада ЕООД.

Средна заплата за сектора


2,330 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

650 лв / месец

максимална

13,950 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
1.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.6
icon icon icon icon icon
Управление

Администратор на база данни/администраторка на база данни


Администраторите на бази данни тестват, въвеждат и прилагат компютърни бази данни. Те използват експертния си опит в системите за управление на бази данни, за да планират, координират и прилагат мерки за сигурност за защита на компютърните бази данни. Освен това използват сценарии и конфигурационни файлове, за да приспособят базата данни към нуждите на потребителите.

Необходими основни умения

  • дефиниране на физическа структура на база данни
  • използване на специфичен за отделни приложения интерфейс
  • администриране на ИКТ система
  • прилагане на корпоративните политики
  • управление на база данни
  • използване на бази данни

Необходими основни знания

  • информационна структура
  • най-добри практики за резервно копие на системата
  • разпределение на работата между компютрите
  • език за описание на търсене на мрежови ресурси
  • езици за запитвания
  • инструменти за разработване на база данни

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.