Работа Personal Assistant в Бургас
1 нови обяви за работа
-
Фирма за интериорен дизайн търси креативен и оргaнизиран специалист, готов да работи в динамична и вдъхновяваща среда. Какво ще правите:...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
АСИСТЕНТ НА УПРАВИТЕЛЯ
Пълно описание
Какво ще правите:
Поддържате връзка с партньори и организирате продуктови презентации. Планирате обучения, посещения на магазини и събития. Работите по съвместни рекламни кампании и събирате обратна връзка от клиенти. Изготвяте бюджети за проекти и специални клиенти.
Какво очакваме от вас:
Образование в областта на маркетинг, мениджмънт или сходна специалност. Отлични организационни и комуникационни умения. Опит в маркетинга и добро владеене на английски език. Умения за работа с MS Office и социални мрежи.
Какво предлагаме:
Начално възнаграждение 1800 лв. нето, с увеличение след обучителния период. Трудов договор и социални осигуровки. Професионално развитие в креативен и приятелски екип. Работа по вдъхновяващи проекти и подкрепа за вашите идеи. ТД и СО с Грууминг БГ ЕООД
Ако виждате себе си като част от нашия екип, изпратете автобиография или се свържете с нас на 0878527102.
Ще се радваме да работим заедно.
Средна заплата за сектора
1,620 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка
Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.
Необходими основни умения
- писане на текстове въз основа на ключови думи
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- координиране на събития
- организиране на пътувания на персонал
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.