Работа Operations Assistant в Стара Загора
2 нови обяви за работа
-
Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни плaтки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидати...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати зa растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компанията...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни функции и задължения:
- Изготвяне на транспортна документация и фактури;
- Изготвяне на товарни поръчки и комуникация с транспортни фирми;
- Изготвяне и съгласуване на товарни графици според производствен и седмичен план;
- Подготовка на придружаваща транспортна документация;
- Проверка на фактури и цени и издаване на дебитни и кредитни известия;
- Обработка на щети и претенции към застрахователни компании;
- Изготвяне на производствен график и неговото следене
- Образование – висше икономическо;
- Познания в сферата на логистиката и транспорта;
- Владеене на английски език - писмено и говоримо – минимум ниво В1 по европейската езикова рамка;
- Отлични компютърни умения - MS Office за обработка на база данни;
- Опит в работата с ERP системи - предимство.
- Отлични условия на работа в динамична среда;
- Работа в млад и енергичен екип;
- Начално и периодични обучения;
- Добро заплащане при показани добри резултати и знания;
- Съгласно Общия Регламент за защита на личните данни, „ВЕАС България"ЕООД е Администратор на лични данни. Във връзка с изпълнение на изискванията на чл. 13 от Регламента, с подаването на кандидатурата си всеки кандидат е информиран и се съгласява със следното:
Средна заплата за сектора
1,220 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.