Работа Office Secretary

4 нови обяви за работа

  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ТОН БОНБОН е утвърдена марка с 20-годишен опит в гр. Пловдив. Дейността ни обхваща детски центрове, ресторант, кафетерия и разнообразни ус...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Биовет" АД е водещ европейски производител с богато портфолио от продукти за здравето и продуктивността на животните. Като Секретар и д...

    29 Aug 2025 Още...
  • icon 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    “БОДУ СОД” търси да назначи служител за позицията “Технически секретар - асистент на управителя”. Изисквания: 1. Средно образование; 2. ...

    25 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Момина крепост“ АД е утвърден производител на медицински пластмасови изделия за еднократна употреба, както и на стоки за бита и проми...

    22 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР

ТОН БОНБОН ООД
location_on гр. Пловдив

icon 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


ТОН БОНБОН е утвърдена марка с 20-годишен опит в гр. Пловдив.

Дейността ни обхваща детски центрове, ресторант, кафетерия и разнообразни услуги, свързани със забавление, хранене и качествено обслужване на клиенти. Във връзка с откриването на новите ни обекти и разширяване на дейността търсим АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР, който умее да работи с внимание към детайла и с готовност да поема отговорности и разнообразни задачи в динамична работна среда.

? КАКВО ЩЕ ПРАВИТЕ:

  • Водене и поддържане на ТРЗ и трудови досиета;
  • Изготвяне и следене на работни графици, работа със СИРВ;
  • Администриране на лични досиета на персонала;
  • Организация и проследяване на униформи и оборудване;
  • Работа по програми на АЗ и с персонал от трети страни;
  • Участие и съдействие по разнообразни административни въпроси, свързани с основната дейност на компанията.

? КОГО ТЪРСИМ:

  • Човек с готовност да поема отговорности и разнообразни задачи;
  • Мултифункционален професионалист, готов да се адаптира в динамична среда;
  • Познания и/или опит в ТРЗ, трудово законодателство и администрация на персонал;
  • Отлични организационни и комуникационни умения;
  • Умение за работа с MS Office и специализиран софтуер.

? КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:

  • Реална възможност да развивате уменията си в широк кръг административни дейности;
  • Сигурност и стабилност в организация с дългогодишен опит и традиции;
  • Подкрепа и въвеждане в работата;
  • Работна среда, в която инициативността и отговорността са ценени.
Ще се свържем само с кандидадатите одобрени за интервю до 5 работни дни от датата на кандидастване.

Средна заплата за сектора


2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

3,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
1.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Секретар/секретарка


Секретарите изпълняват различни административни задачи в помощ на организацията. Те отговарят на телефонни обаждания, изготвят и изпращат съобщения по електронна поща, водят дневници, организират срещи, приемат съобщения, архивират документи, организират и обслужват срещи, управляват бази данни.

Необходими основни умения

  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • поддържане на системи за вътрешна комуникация
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • наблюдаване на отсъствията на служителите

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.