Работа Office Manager в Ямбол

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига магазини ТЕХНОМАРКЕТ набира ОФИС МЕНИДЖЪР за магазина си в гр. Ямбол. Какво очакваме от теб? Обработка на целия документооборот ...

    02 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС МЕНИДЖЪР

icon 1,860 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Верига магазини ТЕХНОМАРКЕТ набира

ОФИС МЕНИДЖЪР за магазина си в гр. Ямбол.

Какво очакваме от теб?

  • Обработка на целия документооборот между магазини, офис, доставчици и клиенти;
  • Приемане и изпращане на документите в определените срокове и дестинации;
  • Обработка и разпределение на различните рекламни и промоционални материали;
  • Постоянна комуникация с колеги, контрагенти и клиенти по телефон и електронен път;
  • Приемане и изписване на стоката в складово-счетоводна програма.
Какво ще търсим в нашия нов колега?
  • Познания в областта на счетоводството и работа със специализирани складово-счетоводни програми ще се счита за предимство;
  • Компютърна грамотност - добро владеене на MS Excel;
  • Отлични комуникативни качества;
  • Умения за работа в екип;
  • Коректност и лоялност.
Какво предлагаме?
  • Перспективна работа в млад екип;
  • Възможност за професионална реализация в най-голямата българска фирма за потребителска електроника и електротехника;
  • Обучения за повишаване на личните и професионалните Ви умения;
  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с търговските резултати на екипа;
  • Преференциални условия за служители при закупуване на продукти от магазина.
Ако виждаш себе си като част от нашия екип, прати ни своята автобиография. Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.

Техномаркет България ЕАД обработва само законно събрани лични данни, необходими за конкретни, точно определени и законни цели, само и единствено за целите на настоящия подбор, в съответствие с нормативните изисквания, включително, но не само с разпоредбите на Регламент 2016/679, Закона за защита на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,860 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.