Работа Office Assistant в Русе
1 нови обяви за работа
-
„Алфа Консулт България“ търси млади и амбициозни специалисти за свой доверен клиент на позиция Офис сътрудник с английски език. Какво ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Какво предлага фирмата:
- Редовна смяна от Понеделник - Петък;
- Добро заплащане, обвързано с резултатите;
- Въвеждащо обучение и подкрепа от наставник;
- Възможности за развитие в млад и динамичен екип.
- Комуникация с клиенти с цел подобряване на клиентското удовлетворение;
- Обработка на данни, свързани с поръчки, плащане и доставка;
- Отговаряне на онлайн запитвания в различни платформи.
- Отличен писмен и говорим английски език;
- Внимание към детайла и добри организационни умения;
- Опит с ERP системи – предимство;
- Отлични компютърни умения.
Алфа Консулт България ООД - № 2579 от 20.07.2018
Средна заплата за сектора
1,190 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.