Работа Manager Hotel в Пампорово

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Пампорово” АД търси да назначи: Комплексен упрaвител на хотели 5* - „Орловец,“ „Перелик“ и бутикова вила „Арфа“ в к.к. Пампорово. Търс...

    28 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Комплексен управител

ПАМПОРОВО АД
location_on к.к. Пампорово

icon 2,690 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


„Пампорово” АД търси да назначи: Комплексен упрaвител на хотели 5* - „Орловец,“ „Перелик“ и бутикова вила „Арфа“ в к.к. Пампорово.

Търсим да присъединим към нашия екип Комплексен управител отговарящ на следните условия:

I. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

 Ръководи, организира и контролира дейността по посрещане, настаняване, обслужване и изхранване на гостите в комплекса, според категорията и стандартите на работа.  Проучва мнението и удовлетвореността на гостите относно обслужването и своевременно реагира на допуснати слабости, евентуални проблеми и рекламации.  Ръководи и контролира подбора на кадри, обучава и инструктира служителите по въпроси, свързани с техните служебни задължения.  Участва в провеждането на оперативни съвещания с всички ръководителите на отдели, възлага задачи, координира и контролира изпълнението на работата от служителите в поверените му звена.  Контролира и отговаря за финансово - стопанските резултати на комплекса, хотелската и ресторантьорска дейност, упражнява контрол за спазването на технологична дисциплина в обектите и прави предложение за подобряването им.  Контролира спазването на санитарно-хигиенните норми, законоустановените изисквания в областта на хотелиерството и ресторантьорството.  Ръководи и организира своевременното и в необходимото количество доставяне на правилното оборудване, необходимия инвентар и консумативи (хавлиени, козметични изделия и хигиенни препарати).  Организира и контролира извършването на ремонти, реконструкция и модернизация на комплекса. Упражнява контрол върху състоянието на материално-техническата база, както и текущото техническо поддържане на същата.  Разделя задачите между преките отговорници на отделните обекти и при необходимост дава указания относно изпълнението им.  Утвърждава графиците за работа на персонала в комплекса и провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на обслужването и организацията на работа.  Познава и следи за спазването на Наредбата за отчитане и продажба в търговските обекти и контролира състоянието на финансовата отчетност на различните работни места.  Организира и контролира цялостния процес на производството и реализация в ръководените от него обекти, съобразно изискванията за тяхната категория и правилата за обслужване.  Подготвя всички менюта съобразно изискванията на нормативните документи и според необходимостта при организиране на съответните мероприятия в комплекса.  Подготвя различни периодични справки за сведение на Изпълнителния директор.  Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.

II. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Отговаря за опазване имуществото на обектите.
  • Носи отговорност за реда и финансовата дисциплина в обектите.
  • Познава основните насоки в развитието на туризма и структурата на дружеството, нормативни актове, инструкциите и наредбите, отнасящи се до дейността на обектите в комплекса.
  • Запознат е с технико-експлоатационните характеристики на всички машини и съоръжения, основите на технологията на производството на услугите в обектите, предлагането и обслужването.
  • Работи по разширяване разнообразието от допълнителни услуги, предлагани в комплекса.
  • Стриктно следи разходите на комплекса и отговаря за спазването на определените бюджети.
  • Познава Кодекса на труда и свързаните с него нормативни актове.
III. ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ:

 Длъжността е пряко подчинена на Изпълнителния директор на дружеството.  При изпълнение на длъжността се осъществяват организационни връзки и взаимоотношения с ръководители на отдели, служителите и с туристите.

IV. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Професионален опит от минимум 3 години на подобна позиция.
  • Завършено висше образувание в областта на туризма.
  • Много добро владеене на английски език, всеки друг чужд език се счита за предимство.
  • Много добра компютърна грамотност, предишен опит с хотелска програма „Clock Evolution“ е предимство.
  • Лични качества: ръководни умение, отговорност, лоялност, комуникативност, инициативност, креативност, организираност, умение за работа в екип и способност за взимане на правилни решения в напрегнати ситуации, дискретност.
V. НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:

1. Позиция в утвърдена хотелиерска компания. 2. Пълно работно време на постоянен трудов договор, осигуряване на реална заплата. 3. Мотивиращо възнаграждение. 4. Работа в луксозен 5* хотелски комплекс. 5. Целогодишен ангажимент и социален пакет. 6. Възможност да приложите Вашите умения и компетенции в динамична среда.

Работното място е в к.к. „Пампорово.“ Всички кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю. Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита по смисъла на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


2,690 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

650 лв / месец

максимална

9,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Мениджър на туристически обект/мениджърка на туристически обект


Мениджърите на туристически обекти отговарят за управлението на дейностите и за надзора на стратегията на местата за подслон. Те управляват човешките ресурси, финансите, маркетинга и операциите чрез дейности като наблюдение на персонала, водене на финансова отчетност и организиране на дейности.

Необходими основни умения

  • гарантиране на достъпност на инфраструктурата
  • намиране на решения на проблеми
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • управление на бюджети
  • следене на финансови отчети
  • ръководене на служители

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.