Работа Logistics Manager в Пазарджик

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    At Kostal Bulgaria Automotive, we develop and produce technologically advanced electronic, electromechanical and mechatronic products for the automotive industry. Joining our team means becoming part of an organization, which leverages its long-stand...

    09 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Customer Service and Production Planning Specialist

KOSTAL
location_on гр. Пазарджик

icon 1,260 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи

Пълно описание


At Kostal Bulgaria Automotive, we develop and produce technologically advanced electronic, electromechanical and mechatronic products for the automotive industry. Joining our team means becoming part of an organization, which leverages its long-standing reputation to capture growth trends by investing in innovation and manufacturing enhancements and maintaining deep customer relationships.

For our production plant in Bulgaria city Pazardzhik we are looking to hire:

Customer Service and Production Planning Specialist
This position will be the Customer Service representative who will be part of the Logistics Department and will Customer Service to the biggest automotive manufacturers in the world. Also will provide active production plan management and demand monitoring to ensure adherence to service levels for our customers.

Main responsibilities: Customer Service: Monitoring demand call-offs in SAP, fluctuations, OEM Suppliers portals. Providing Customer Service via phone, e-mail, and other communication channels. Escalating problems and complaints appropriately to different KOSTAL departments. Encouraging new ideas and feedback related process optimization. Communicating frequently and openly with the material planning and transport planning teams to ensure on-time delivery. Participating in daily production meetings and other meetings as needed. Continually seeking opportunities to improve the delivery service rate operations including process and technology. Providing input and assists with the development of engineering changes that may be required by OEM customers.

Production Planning: Ensure daily production plan is achieved to meet customer expectation. Analyze and prepare documents needed for production (overtime working patterns). Data analysis and decision making to support raw material supply and finished goods demand, ensuring that potential conflicts are highlighted to the Logistics Manager in a timely manner for discussion/resolution. Create production schedules and priorities works orders for production optimization. Approve plan changes within lead time, including impact of and rationale for change. Maintain the production schedule via SAP, plus excel reports as required. Complete status reports for production progress, work in process, and raw material inventory. Work collaboratively with Production management on a daily basis to resolve issues regarding manufacturing efficiencies or additional information as requested from Manufacturing, Customer Operations and Accounting. Be the main contact with outsourced outbound operations team in local and consignment warehouses. Attend the daily Production meeting to monitor and feedback to the Logistics Manager on potential issues arising from raw materials, production efficiencies and/or the production plan.

Requirements: Must have a “customer first” attitude and be service oriented, friendly and possess a positive attitude. Must be able to effectively interact with members of the Customer Service team and deliver constructive feedback to team members, whilst also being entrusted with information of a confidential nature. Outstanding written and verbal skills are required. Ability to assign and monitor work in stressful environment. Fluent English. Preferred: Ability to multi-task and work in a dynamic environment/adjust to change quickly. Computer proficiency with the ability to handle multiple PC applications at once. Solid time management and the ability to accomplish goals without much direct supervision.

The company offers: Work in a strong, dynamic and international company. Exciting career opportunity. Constant professional development. Permanent contract of employment. Competitive remuneration.

If you are interested in this opening please send your detailed CV in English. All applications will be treated with strict confidentiality. Only the shortlisted candidates will be contacted.

Средна заплата за сектора


1,260 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.7
icon icon icon icon icon
Управление
2.8
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.8
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.