Работа Linux Administrator в Пазарджик
1 нови обяви за работа
-
СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята дейност КРЕЗ ЕООД – българска търговска компания. Тогава още малка компания, с голяма енергия, страст и поглед вперен в бъдещето! Днес КРЕЗ не е просто железария или поредния DIY магазин в страната. КРЕЗ е мястото, където всеки може да намери нещо за себе си. Днес корпорация КРЕЗ притежава два хипермаркета с обща търговска площ от 15 000м2, логистична база с множество складови площи простиращи се на хиляди квадратни метри.
Зад успеха на КРЕЗ стои всеотдайността на всички над 350 служители – консултанти, търговци, складови служители и администрация. Във връзка с непрестанното ни развитие си търсим опитен и добре подготвен СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР.
Основни отговорности:
- Инсталиране, конфигуриране и оптимизиране на Linux и Windows сървъри;
- Документиране на конфигурациите на базите данни и сървърите на компанията;
- Отстраняване и разрешаване на проблеми, свързани с базата данни и/или сървъра, и предоставяне на техническа поддръжка;
- Извършване на редовни архивирания и процедури за възстановяване за защита на целостта на данните;
- Наблюдение и анализ на мрежовия трафик за необичайна активност и потенциални заплахи;
- Оценки на сигурността и тестове за пропуски и уязвимости в инфраструктурата;
- Разработване и внедряване на политики, протоколи и процедури за сигурност;
- Управление на Active Directory, DNS, DHCP, Exchange;
- Мониторинг на системи и реакция при инциденти;
- Управление на резервни копия и възстановяване на данни;
- Сигурност на мрежата и защита от кибер заплахи;
- Инсталиране и конфигуриране на приложения;
- Инсталиране, конфигуриране и поддръжка на работни станции;
- Водене на документация за извършени дейности;
- Приемане и обработка на заявки за техническа помощ;
- Диагностика и разрешаване на проблеми със софтуерни продукти;
- Изграждане, поддръжка и управление на LAN/WAN мрежи в търговски и логистични обекти;
- Висше образование в ИТ областта;
- Опит на такава позиция минимум 3 години;
- Опит в работа със Sophos и/или MikroTik, както и с мрежови протоколи TCP/IP, DNS, DHCP;
- Ежедневна практика в администриране на защитни стени и VPN решения;
- Умения за техническа диагностика, изработване и обновяване на документация на хардуерната свързаност и софтуерните системи;
- Внимание към детайлите и отговорност към изпълнението на задачи;
- Отлично владеене на английски език;
- Отговорност, лоялност, екипност;
- Предимство: опит с HelpDesk, ERP или CRM системи;
- Шофьорска книжка, категория B.
- Постоянен трудов договор;
- Отлично възнаграждение;
- Възможност за участие в проекти с реално влияние върху бизнеса;
- Работа в екип от професионалисти с опит и желание за развитие;
- Възможности за професионално обучение и сертификация;
- Дългосрочна ангажираност в стабилна и развиваща се компания;
- Отстъпка на продукти в компанията.
Средна заплата за сектора
1,920 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
12,000 лв / месец
Администратор на икт системи/администраторка на икт системи
Администраторите на ИКТ системи отговарят за поддръжката, конфигурирането и надеждното функциониране на компютърните и мрежовите системи, сървърите, работните станции и периферните устройства. Те могат да придобиват, инсталират или надграждат компютърни компоненти и софтуери; да автоматизират рутинни задачи; да пишат компютърни програми; да отстраняват неизправности; да обучават и контролират персонала; и да предоставят техническа поддръжка. Осигуряват оптимална цялост, сигурност, архивиране и ефективност на системата.
Необходими основни умения
- мигриране на съществуващи данни
- осигуряване на техническа документация
- прилагане на системни организационни политики
- администриране на ИКТ система
- прилагане на политики за безопасно ползване на ИКТ
- управление на промени в ИКТ система
Необходими основни знания
- организационни политики
- библиотеки за софтуерни компоненти
- хардуерни компоненти
- програмиране на ИКТ система
- методики за осигуряване на качеството
- изисквания за потребител на ИКТ система
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.