Работа Human Resources Manager в Пловдив

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For our client, a furnitu...

    18 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Key Account Manager

СИТИЙМ ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,900 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market.

For our client, a furniture manufacturer and supplier, we are looking for a positive, motivated and responsible person for the position:

Key Account Manager

Responsibilities

  • Develop trust relationships with a portfolio of major clients;
  • Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements;
  • Expand the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives;
  • Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner;
  • Serve as the link of communication between key customers and internal teams;
  • Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust;
  • Play an integral part in generating new sales that will turn into long-lasting relationships;
  • Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics.


Requirements and skills

  • Proven experience as key account manager;
  • Experience in sales and providing solutions based on customer needs;
  • Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships with professionals of all organizational levels;
  • Excellent organizational skills;
  • Ability in problem-solving and negotiation;
  • English is a must.


The company offers:

  • Employment contract and real insurances;
  • Very good remuneration;
  • Food vouchers BGN 200, additional health insurance;
  • Working hours Monday - Friday from 9:30 - 17:30 h.
  • Hybrid work model with the possibility of home office days after a trial period;
  • Professional realization in an established company on the market.


To apply, please send your CV in English. Only short-listed candidates will be contacted. All candidates will be treated in strict confidentiality.

CTeam is licensed by the National Agency of Employment, license N 1881/18.05.2015

Средна заплата за сектора


1,900 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,950 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Мениджър, ключови клиенти


Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • извършване на анализ на данни
  • извършване на анализ на потребностите на клиентите
  • извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
  • прогнозиране на показателите на сметки

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • обслужване на клиенти
  • разбиране на продукта
  • политики на дружество
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.