Работа Human Resources Manager в Пловдив
1 нови обяви за работа
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For our client, a furnitu...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For our client, a furniture manufacturer and supplier, we are looking for a positive, motivated and responsible person for the position:
Key Account Manager
Responsibilities
- Develop trust relationships with a portfolio of major clients;
- Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements;
- Expand the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives;
- Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner;
- Serve as the link of communication between key customers and internal teams;
- Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust;
- Play an integral part in generating new sales that will turn into long-lasting relationships;
- Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics.
Requirements and skills
- Proven experience as key account manager;
- Experience in sales and providing solutions based on customer needs;
- Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships with professionals of all organizational levels;
- Excellent organizational skills;
- Ability in problem-solving and negotiation;
- English is a must.
The company offers:
- Employment contract and real insurances;
- Very good remuneration;
- Food vouchers BGN 200, additional health insurance;
- Working hours Monday - Friday from 9:30 - 17:30 h.
- Hybrid work model with the possibility of home office days after a trial period;
- Professional realization in an established company on the market.
To apply, please send your CV in English. Only short-listed candidates will be contacted. All candidates will be treated in strict confidentiality.
CTeam is licensed by the National Agency of Employment, license N 1881/18.05.2015
Средна заплата за сектора
1,900 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.