Работа Human Resources Administrator в Пазарджик

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ / HR SPECIALIST Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дaдено официално през далечната 2002 година, когато в Па...

    28 Aug 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ / HR SPECIALIST

КРЕЗ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Пазарджик

icon 700 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ / HR SPECIALIST

Кои сме ние?

Началото на нашето пътешествие е дaдено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята дейност КРЕЗ ЕООД – българска търговска компания. Малка компания, с голяма енергия, страст и поглед вперен в бъдещето! Сега КРЕЗ не е просто железария или поредния DIY магазин в странта. КРЕЗ е мястото, където всеки може да немери нещо за себе си. Днес корпорация КРЕЗ притежава два хипермаркета с обща търговска площ от 15 000м2, с две логистични бази една от тях в столицата на България, за подготовка и изпращане на продукти за клиенти на едро, както и складови площи, простиращи се на хиляди квадратни метри. Поддържайки мотото "Всичко от едно място", номенклатурата на КРЕЗ надхвърля 70 000 продукта, които обхващат всички нужди на домакинството, строителството, обзавеждането, занаятчийството и още много професии и интереси. Зад успеха на КРЕЗ стои всеотдайността на всички над 300 служители – консултанти, търговци, складови служители и администрация. Разбира се, ние не спираме да се развиваме, вярвайки, че бизнеса не е спринт на къси разстояния, а маратон.

Твоята роля:

Стратегическото развитие на компанията лежи на три основни стълба: Корпоративно развитие, Иновации и растеж и Развитие на човешките ресурси. Във връзка с изпълнението на целите по нашата стратегия, ние търсим специалист човешки ресурси, човек с опит, с визия. Зареден с ентузиазъм, страст и умения. Ние сме готови да му поверим най-ценния ресурс на компанията – нашите служители.

Основни задачи и отговорности:

На стратегическо ниво

1. Цялостен преглед и анализ на HR стратегията на компанията с цел подобряване и развитие на визията, целите и развитието на човешкия ресурс на КРЕЗ

2. Систематично развитие на Employee Branding на компанията с ясен почерк основан на организационната култура, философията и фирмените ценности на КРЕЗ

На оперативно равнище.

1. Да определя потребностите от човешките ресурси в организацията. Да използва различни и обективни механизми и методи за определяне потребностите от човешки ресурси като следи и управлява вътрешно фирмено движение на заетите : повишения, понижения, преместване и стимулиране.

2. Извършва подбор и селекция на кандидатите, посредством подробно разработен инструментариум (видове интервюта, казуси, задачи, типове тестове, индикатори за оценка, практическо изпълнение и т.н.) и чрез методология за оценка избира обективно най–подходящия кандидат.

3. Отговаря за обучението на персонала. Подпомага ръководителите на звената в определяне на потребностите от обучение, провеждане и оценка на изпълнението.

4. Извършва оценка на трудовото представяне съвместно с ръководителите на звената. Изгражда обективна методика за оценка посредством различни техники на трудовото представяне и производителността на труда.

5. Подобрява ефективността на служителите в компанията посредством изграждане на система за мотивация и техники за управление (финансови и нефинансови стимули).

6.Внедряване на Ключови показатели за ефективност (KPI) с цел подобряване представянето на служителите.

7. Разработване система за управление на Таланти и Кариерно развитие включващо оценка на персонала и неговите нужди, както и подкрепа на служителите за тяхното професионално развитие.

Допълнителни отговорности:

1. Заинтересован е и следи Европейските и национални политики в областта на управление на човешкия ресурс. Използва ОП „Развитие на човешките ресурси” за целите на фирмата, като създава проекта и следи за неговото изпълнение и отчитане.

2. Следи за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд.

3. Следи влиянието на глобализацията върху УЧР посредством предизвикателствата на информационната епоха и четвъртата революция пред функцията по УЧР. Планиране и прогнозиране на нови работни места и ключови знания и умения на бъдещето.

Основни изисквания към кандидата:

1. Бакалавърска степен по Икономика или управление, Психология, Политология, Хуманитарни или Социални науки;

2. Добри компютърни умения –владеене на MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Project);

3. Умение за работа с AI инструменти;

4. Да притежава теоретични и практически познания на трудовото законодателство, данъчното и осигурителното законодателство, както и законодателството за безопасни и здравословни условия на труд;

5. Да притежава шофьорска книжка категория В;

6. Да използва свободно социалните мрежи и други интернет платформи за споделяне;

7. Умение за ефективно, приоритетно и последователно изпълнение в срок на поставените задачите;

8. Умения за взимане на решения в работна среда, при стресови ситуации и в кратки срокове;

9. Правилен подход за структуриране, логическо управление и филтриране на информация;

10. Умение за работа както самостоятелно, така и като част от екип;

11. Добре организиран с отговорност и последователност при изпълнение на задълженията си;

12. Опит в комуникацията с хора и фасилитирането на екипи;

13. Лоялност и конфиденциалност към компанията;

14. С чувство към детайлите и ориентиран към резултата;

Предимства пред останалите кандидати:

1. Опит на подобна позиция;

2. Добро владеене на писмен и говорим английски език;

3. Практически предишен опит за работа с HR софтуер или софтуер за управление за заплати и движение на персонала;

4. Магистърска степен по Управление на човешките ресурси или друга свързана област;

5. Практически предишен опит за работа с ERP система.

Ако мислиш, че си нашия човек, може да натиснеш бутона „Кандидатствай“, ние те очакваме!

Какво ти предлагаме:

1. Позиция в една от най-бързоразвиващите се компании в национален мащаб, място където да приложиш твоите професионални умения, а и да изградите нови!

2. Отлично възнаграждение обвързано спрямо постигнатите резултати;

3. Място, където може да оставиш твоя почерк на работа;

4. Да станеш част от иновативен и успешен работен екип;

5. Работна среда, мотивираща креативното мислене и нестандартния подход.

6. Регламентирано работно време - 8 часа на ден, 5 работни дни седмично, от понеделник до петък.

7. Сключен договор с фирма КРЕЗ БЪЛГАРИЯ ЕООД.

Средна заплата за сектора


700 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.