Работа Hotel Manager в Свети Влас
1 нови обяви за работа
-
Фирма „Елина АД“ ЕООД търси да назначи за своя апарт хотел "ТИВА ДЕЛ МАР" – к-кс Свети Влас - Помощник-управител хотел. Отговорности, зад...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности, задължения и задачи:
1. Планира, организира, контролира, анализира и коригира цялостната дейност на хотелския комплекс. Създава оптимални условия за предлагане на туристическия продукт, като осигурява на гостите висок стандарт на обслужване във всички дейности на хотелския комплекс. Прилага и развива стратегическите и оперативни планове за постигане на фирмените цели. 2. Познава всички особености на хотелската собственост и се грижи за нейното ефективно и правилно управление. 3. Познава всички нормативни изисквания и разпоредби на закона по Туризма, изискванията на РИОКОС, ППО, Охрана на труда и другите институции имащи отношения към туристическия бизнес, както и всички вътрешно фирмени документи, инструкции и технологични процедури и работи за тяхното точно прилагане и оптимизиране. 4. Познава и контролира спазването на изискванията на ISO 9001:2000. 5. Контролира работата на всички дейности в обекта - ресторант, кухня, домакинство, рецепция и взема навременни решения за подобряване на организацията и управлението на човешките и материални ресурси. 6. Изисква от ръководителите на дейности ежедневна информация за оперативната обстановка и взема незабавни мерки за решаване на възникналите проблеми, оплаквания и ситуации от различен характер. 7. Отговаря за трудовата, финансовата и технологична дисциплина в комплекса. 8. Осъществява финансов контрол върху приходите и разходите в хотелския комплекс. Носи пряка отговорност за достигане на заложените от фирмата разходни показатели като прави и осъществява програми за оптимизирането им. 9. Осигурява добра работна среда, сигурност и безопасност на труда като създава и поддържа добър мотивационен климат и добри колегиални отношения в екипа. 10. Отговаря за подбора, обучението и социализирането на нови служители.
Ние предлагаме:
- целогодишна заетост
- възможности за професионално развитие;
- осигурено спане и храна, както и други социални придобивки;
Необходим опит 1. 2 години професионален опит на ръководна позиция в сферата на туризма 2. Опит при взаимоотношения със собственици на апартаменти в апарт комплекси е предимство 3. Опит при работа в комплекси „All Inclusive” е силно препоръчителен
Необходими ключови умения
1. Организираност 2. Носене на отговорност 3. Способност за вземане на решения в динамична среда
Личностни характеристики
1. Стабилност 2. Решителност 3. Отговорност 4. Уравновесеност
Ако искате да разберете повече за нашето предложение и да станете част от компанията, ще очакваме да ни изпратите автобиография, актуална снимка и мотивационно писмо директно чрез платформата на jobs.bg
На интервю ще бъдат поканени само кандидатите одобрени по документи. Гарантираме, че обработката на личните данни на кандидатите, ще бъде съобразена с разпоредбите на Закона за защита на личните данни.
Средна заплата за сектора
1,880 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
9,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.