Работа Fleet Manager в Стара Загора
1 нови обяви за работа
-
Агрополихим“ АД е една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорни и комбинирани торове в Югоизточна Европа и на Балка...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Компанията обявява конкурс за свободна позиция Ръководител складово стопанство, град Стара Загора.
Основни отговорности
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на складовото стопанство;
- Организира и контролира процесите по зареждане на склада със стоки – правилното постъпване, подреждане и съхранение в складовите зони;
- Управлява и координира екипа (Началник склад, Водачи на мотокар), като определя приоритети и следи за изпълнението им;
- Осигурява административната поддръжка на склада и за целта осъществява връзка с вътрешни отдели и външни обслужващи фирми;
- Контролира качеството на предоставяните услуги от външни доставчици и въвежда мерки за подобрение при необходимост;
- Разработва и прилага вътрешни правила, инструкции и процедури за организацията на складовата дейност;
- Следи за спазването на стандартите за безопасност на труда, пожарна безопасност и опазване на околната среда;
- Осъществява регулярни инвентаризации, анализира разминавания и предприема корективни действия;
- Осигурява оптимално използване на складовите площи, оборудване и ресурси;
- Изготвя анализи и отчети за складовата дейност и представя резултатите пред ръководството;
- Управлява бюджета на складовото стопанство, оптимизира разходите и следи за ефективност.
- Висше икономическо образование - степен „Бакалавър“;
- Минимум 3 години професионален опит на управленска или координаторска позиция в сферата на логистиката, снабдяването или складовата дейност;
- Много добри компютърни умения – MS Office;
- Работа със складови софтуерни програми - предимство;
- Комуникативност, лидерски качества, отлични организационни умения и умения за работа в екип;
- Владеене на английски език – предимство;
- Шофьорска книжка – кат. В.
- Много добро заплащане и допълнителни социални придобивки;
- Въвеждащо обучение;
- Възможност за работа в динамичен и мотивиран екип в рамките на ясна структура на отговорности;
- Адекватна техническа обезпеченост на работното място;
- Възможност за професионално развитие и реализация в една от най-големите български компании.
- Автобиография;
- Копие от диплом за завършено образование ;
- Други документи, които бихте искали да бъдат взети под внимание.
Всички приложени лични данни ще бъдат обработвани при конфиденциалност и стриктно спазване на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,470 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
5,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.