Работа Digital Marketing в Шумен

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    КЛИО КОМЕРС е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    26 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Description: Taxback International is a leading global VAT solutions provider. Our integrated technology streamlines the processes of global VAT compliance, recovery & payment for Enterprise and Medium sized businesses worldwide. Taxback Internatio...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Маркетинг асистент

КЛИО КОМЕРС - ТБ EООД
location_on гр. Шумен

icon 2,150 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


КЛИО КОМЕРС е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни хранителни стоки. Дейността се осъществява чрез дванадесет търговски бази в страната, в градовете - Разград, Русе, Велико Търново, Габрово, Шумен, Добрич, Силистра, Варна, Плевен, Габрово, Враца, Благоевград и София. Компанията е официален дистрибутор и представител на редица утвърдени марки на български производители и европейски партньори.

Изисквания:

  • Завършено образование в областта на Икономиката/Маркетинг/Търговия - висше ще се счита за предимство;
  • С отлична компютърна грамотност /работа с MS Office, Internet/;
  • С отлични аналитични способности;
  • Умения за работа с ms dynamics nav - предимство.
Задължения:
  • Изготвяне на периодични справки и анализи по продуктови групи, сегменти и клиенти;
  • Изготвяне на календар за маркетингови активности и проследявате ефективността им;
  • Проследяване изпълнението на договорките със съответния производител;
  • Контролиране наличието и състоянието на стоковите наличности;
  • Изписване на трансфери за депата;
  • Проследяване движението на стоката;
  • Администриране на системата за активности и промоции.
Необходими документи за кандидатстване:
  • Подробна автобиография с актуална снимка
Контакт ще бъде осъществен само с одобрените за интервю кандидати.

Средна заплата за сектора


2,150 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

3,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
3.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда

Маркетинг асистент


Маркетинг асистентите помагат при всички дейности и операции, извършвани от ръководителите и служителите в областта на маркетинга. Те изготвят доклади във връзка с маркетинговите операции, необходими на други отдели, особено на счетоводните и финансови служби. Гарантират, че управителите имат необходимите ресурси за изпълнение на служебните си задължения.  

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • подготвяне на презентационни материали
  • подпомагане при разработването на рекламни кампании
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали
  • обработване на възложени инструкции

Необходими основни знания

  • управление на маркетинга
  • процеси в отдела за маркетинг
  • проучване на пазара
  • управление на връзките с клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.