Работа Customer Support в Русе

1 нови обяви за работа

  • icon 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Младши експерт Клиентски център Еконт В Еконт държим да даваме нa клиентите си отлично преживяване. Ние от екип Клиентски център приема...

    11 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Младши експерт Клиентски център Еконт


ЕКОНТ ЕКСПРЕС EООД
location_on гр. Русе

icon 1,400 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Младши експерт Клиентски център Еконт

В Еконт държим да даваме нa клиентите си отлично преживяване. Ние от екип Клиентски център приемаме постъпващите запитвания от клиенти и служители на компанията. Нашата задача е да откликваме на различни теми и казуси, постъпващи във всички канали за комуникация.

Успешният младши експерт Клиентски център се стреми да определя точно нуждите на всеки клиент и колега, и да поднася информацията ясно и разбираемо.

Ако ти:

  • си комуникативен. С радост разговаряш по телефона или в чат с клиенти;
  • си клиентски ориентиран. Поставяш клиента и неговата удовлетвореност на първо място;
  • си стабилен в трудни ситуации и умееш да помагаш бързо и ефективно;
  • си гъвкав. Избираш да работиш на различни дневни смени, за да си максимално полезен на клиентите;
  • притежаваш емпатия. Можеш да влезеш в обувките на клиента и да разбереш ситуацията;
  • учиш бързо. Чувстваш се добре в динамична среда и се адаптираш бързо;
  • знаеш как да комуникираш с афектирани клиенти и да ги спечелиш;
  • си резултатно ориентиран и винаги си в готовност да приемеш нови казуси;
  • искаш да си част от екип от будни, млади хора с желание да бъдат полезни на клиенти и на колеги.
Месторабота: гр.Русе, бул. "Тутракан" 11

Каним те да:

  • приемаш постъпващи запитвания от клиенти и служители на компанията писмено и по телефон
  • прозвъняваш всички пропуснати обаждания с цел всички клиенти да са обслужени
  • даваш точна, пълна и актуална информация на клиентите
  • приемаш и обработваш заявки от клиенти на националния номер на Еконт, в социалните мрежи или по имейл
  • даваш ясни и ефективни указания към служителите, за да гарантираш прилагането на действащите стандарти в Еконт
  • поддържаш и надграждаш експертизата си чрез всички възможни източници на знание и обучения.
Ако работата в клиентски център е възможност за теб да подобриш преживяването на всеки клиент. Ако умееш да се поставяш в обувките на другия и имаш обективна преценка в трудни ситуации, то изпрати своята автобиография и препоръки тук.

Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.

Средна заплата за сектора


1,400 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.0
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.9
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.4
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.7
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.2
icon icon icon icon icon
Колеги
1.9
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.7
icon icon icon icon icon
Управление
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.