Работа Customer Success Expert в Русе
1 нови обяви за работа
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Младши експерт Клиентски център Еконт В Еконт държим да даваме нa клиентите си отлично преживяване. Ние от екип Клиентски център приема...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В Еконт държим да даваме нa клиентите си отлично преживяване. Ние от екип Клиентски център приемаме постъпващите запитвания от клиенти и служители на компанията. Нашата задача е да откликваме на различни теми и казуси, постъпващи във всички канали за комуникация.
Успешният младши експерт Клиентски център се стреми да определя точно нуждите на всеки клиент и колега, и да поднася информацията ясно и разбираемо.
Ако ти:
- си комуникативен. С радост разговаряш по телефона или в чат с клиенти;
- си клиентски ориентиран. Поставяш клиента и неговата удовлетвореност на първо място;
- си стабилен в трудни ситуации и умееш да помагаш бързо и ефективно;
- си гъвкав. Избираш да работиш на различни дневни смени, за да си максимално полезен на клиентите;
- притежаваш емпатия. Можеш да влезеш в обувките на клиента и да разбереш ситуацията;
- учиш бързо. Чувстваш се добре в динамична среда и се адаптираш бързо;
- знаеш как да комуникираш с афектирани клиенти и да ги спечелиш;
- си резултатно ориентиран и винаги си в готовност да приемеш нови казуси;
- искаш да си част от екип от будни, млади хора с желание да бъдат полезни на клиенти и на колеги.
Каним те да:
- приемаш постъпващи запитвания от клиенти и служители на компанията писмено и по телефон
- прозвъняваш всички пропуснати обаждания с цел всички клиенти да са обслужени
- даваш точна, пълна и актуална информация на клиентите
- приемаш и обработваш заявки от клиенти на националния номер на Еконт, в социалните мрежи или по имейл
- даваш ясни и ефективни указания към служителите, за да гарантираш прилагането на действащите стандарти в Еконт
- поддържаш и надграждаш експертизата си чрез всички възможни източници на знание и обучения.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Средна заплата за сектора
1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.