Работа Customer Success Expert във Враца
2 нови обяви за работа
-
MD ELEKTRONIK is one of the world's leading providers of automotive data communications solutions and a technology partner to the automotive industry. Our core competencies are fast, secure and reliable in-vehicle data transmission. With more than 6...
-
"СОТ - сигнално-охранителна техника" ЕООД е най-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във в...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
With more than 6,000 employees worldwide, MD ELEKTRONIK is ideally positioned in the context of the future automotive data transmission market.
Job Responsibility
- Responsible for delivering great customer service and communication with the allocated customers
- Monitors the correct implementation of customer contracts, taking measures in collaboration with customers in case of deviation
- Tracks changes in customer order behavior, clarifies deviations in agreed quantities and delivery terms with the customers and works in collaboration with the wider team to minimize potential risks
- Coordinates and monitors the fulfillment of customer orders from their receipt to the shipment of the finished products
- Confirms and coordinates with Production Planning the manufacture of customer orders, setting the necessary priorities
- Supports the Quality Management team in case of customer complaints
- Assists Material Planning department with the creation of an action plan that mitigates the risk of a production line stop and delay in fulfillment of customer orders, in case of supply constraints for raw materials
- Ensures accurate customer data entry in the company’s ERP system and supports with regular analysis and reporting
- Collaborates with internal and external stakeholders to ensure successful planning and execution of new projects and relocation initiatives
- Responsible for customer development and growth
- Monitors the product life cycle and stocks of finished goods, proposing measures to reduce potential obsolete stock
Qualification and skills
- Relevant education and/or experience in the area of commercial trade
- Proven experience in a similar position (preferably in the automotive industry)
- Very good skills with MS Office software products (Excel, Word, Outlook, etc.)
- SAP knowledge will be considered as an advantage
- Fluent English
- Strong communication skills and ability to priorities goals in a dynamic work environment
- Analytical and problem-solving skills, with an orientation towards delivering results
- Team player, showcasing initiative and willingness to learn
What do you get with us?
- Challenging work in a leading international company
- Internal and external training according to the position
- Оpportunity for career growth and development
- Working in a positive and supportive environment with excellent work conditions
- Competitive remuneration
- Food vouchers (equivalent to BGN 200)
- Additional health insurance, including dental care coverage
- Stores and services' discounts
If you are interested in joining the MD Family, we are looking forward to receiving your application online. Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality
Средна заплата за сектора
1,350 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.