Работа Customer Service Representative English в Пловдив

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad with license No 3009/22.04.2020 For our trusted client, international manufacturer, leader in the printing industry, we are looking for Customer Service Specialist to join the team You...

    16 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

ЕС ПИ ОДИТ EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad with license No 3009/22.04.2020

For our trusted client, international manufacturer, leader in the printing industry, we are looking for Customer Service Specialist to join the team

Your tasks/responsibilities:

  • Transfers customer needs into service developments and innovation;
  • Stays in daily contact with customers about orders, call-offs, shipments, warehousing, payments and any other service via e-mail and phone in alignment with account team;
  • Processes customer inquiries, customer quotes, order confirmations and invoices;
  • Coordinates and checks customer order and aligns with production (pre-)planning;
  • Organizes and processes shipping and warehousing;
  • Organizes and processes letters of credit and collections of overdue payments;
  • Handles and organizes returns of claimed products
  • Manage overproduction/leftover;
  • Maintains ERP master data for customers, finished goods, transport zones and routes;
  • Creates sales statistics for the management.
Your skills:
  • University degree and economics degree is an advantage;
  • Good command of spoken and written English necessary;
  • Good command of Greek language will be considered as advantage;
  • Good computer literacy and good knowledge of working with Microsoft Word and Microsoft Excel;
  • Positive attitude, self-motivated, pragmatic and responsive approach in communication;
  • Exceptional organizational and prioritization skills with the ability to manage multiple tasks simultaneously while paying close attention to detail;
  • Good team player with the ability to work quickly and accurately in a dynamic team;
  • Previous experience in customer service is an advantage;
  • Experience in an multinational environment is an advantage;
The offer:
  • Training and development possibilities;
  • Attractive working time schemes;
  • Variety of fringe benefits;
  • Friendly atmosphere and excellent working conditions.
We have exciting plans for our future and offer fascinating areas of responsibility at an international successful group of companies.

If you are willing to be actively involved in the further development of the company, we are looking forward to receive your recent CV in English.

Only short-listed candidates will be contacted.

The personal data provided by you will be treated strictly confidentially, in the sense of GDPR.

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец


icon icon icon icon icon

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.