Работа Customer Service Representative English в Плевен
1 нови обяви за работа
-
1,200 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с разрастване дейността на компанията в България, търсим да назначим служител на позиция „Консултант обслужване на клиенти“ в град Плевен.
Твоите отговорности:
- Приемаш входящи обаждания с цел обслужване на съществуващи и потенциални клиенти;
- Извършваш изходящи обаждания: продажбени кампании, маркетингови проучвания и др.;
- Работиш със специализиран софтуер.
Търсим теб, ако имаш:
- Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
- Отговорно отношение и организираност в работата;
- Добри компютърни познания (MS Office);
- Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство.
Какво ти обещаваме:
- Възможност за хибриден модел на работа (от офис и от вкъщи);
- Конкурентно месечно възнаграждение 1200 лева – 1700 лева (нето), с включен бонус, обвързан с постигнатите резултати;
- Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
- 5 дни допълнителен отпуск след втората година;
- Ваучер при щастливо събитие;
- Удобна офис локация в центъра на Плевен.
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания, станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография (CV).
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,200 лв ~ 1,700 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.