Работа Customer Service Officer в Стара Загора
1 нови обяви за работа
-
Стани част от екипа на ПОК „Доверие” – един от лидерите в пенсионното осигуряване! Ние сме ПОК „Доверие” – компания с над 30 години опи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме ПОК „Доверие” – компания с над 30 години опит в допълнителното пенсионно осигуряване, избрана от над 1 200 000 клиента, където вярваме в иновациите и отношението към клиентите!
Ако си човек, който обича да помага, да намира решения и да комуникира с усмивка, ние търсим точно теб. Присъедини се към екипа ни в гр. Стара Загора и помогни на нашите клиенти да изградят своето стабилно финансово бъдеще!
Какво ще правиш при нас?
- Ще бъдеш първото лице, което нашите клиенти виждат в офиса ни, когато имат въпрос или нужда от помощ;
- Ще консултираш клиентите ни относно тяхното пенсионно осигуряване и бъдещи планове, за да им помогнеш да вземат информирано решение;
- Ще решаваш казуси, ще отговаряш на запитвания и ще приемаш и обработваш документи на клиенти;
- Ще работиш с позитивен екип от професионалисти, който има за цел да подобри клиентското преживяване на всяко ниво;
- Ще се грижиш за индивидуалните потребности на всеки клиент и ще правиш процеса по обслужване лесен и ефективен;
- Позицията ще изисква периодични едноседмични командировки до офисите ни в Хасково и Кърджали от понеделник до петък, така че ако обичаш динамиката, това е за теб!
Какви качества търсим у теб?
- 2+ години опит в обслужване на клиенти или консултиране – знаеш как да общуваш и да създаваш доверие;
- Висше образование – важно е да имаш добра теоретична подготовка;
- Отлична езикова подготовка – можеш да общуваш ефективно и на писмено, и на устно ниво;
- Отлични комуникативни умения – за да създаваш връзка с клиентите ни и да изслушваш внимателно техните нужди;
- Организираност и внимание към детайлите – за да се справяш с многобройни запитвания и да осигуряваш високо качество на услугата;
- Енергия и усмивка – въпреки че работим в пенсионната сфера, вярваме, че позитивният подход е ключът към успеха!
- Опит с MS Office – ако имаш опит със софтуерни продукти и бизнес бази данни, ще бъде плюс!
Какво ще получиш от нас?
- Конкурентно възнаграждение, съобразено с твоя опит и умения;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Обучение и възможност за професионално развитие и растеж в динамична и стабилна сфера;
- Работна среда, в която ще се чувстваш комфортно и ще имаш възможност да реализираш пълния си потенциал.
Ще се радваме да получим твоето CV и актуална снимка, за да започнем разговор за това как можеш да се присъединиш към нашето приключение!
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Пълна информация за защитата на личните данни в ПОК „Доверие“, можете да намерите на интернет страницата на Компанията.
Средна заплата за сектора
1,390 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.