Работа Customer Service Expert в Русе
2 нови обяви за работа
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients, i...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Младши експерт Клиентски център Еконт В Еконт държим да даваме нa клиентите си отлично преживяване. Ние от екип Клиентски център приема...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For one of our clients, international company with courier and fulfillment services, we are looking for a motivated person at the position:
Customer support representative with English
Responsibilities:
- Written communication with customers and couriers, analyzing certain KPIs in the company's software;
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction;
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication;
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, follow up to ensure resolution;
- Keep customer interactions base, process customer accounts and file documents;
- Follow communication procedures, guidelines and policies.
Requirements and skills
- Proven customer support experience ;
- Comunication skills and active listening;
- Experience with CRM systems and practices;
- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;
- Excellent communication and presentation skills;
- Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively, TEAM Player.
The Company Offers:
- Full-time position, permanent contract;
- Hybrid work model;
- Opportunity to work for a recognized and successfully developed company at international level;
- Challenging and dynamic work environment;
- Competitive remuneration package.
- Opportunities for professional growth and advancement within the organization.
- Collaborative and supportive team environment, where your contributions are valued and recognized.
To apply, please send your CV in English. Only short-listed candidates will be contacted. All candidates will be treated in strict confidentiality.
CTeam is licensed by the National Agency of Employment, license N 1881/18.05.2015
Средна заплата за сектора
1,380 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.