Работа Customer Service Expert в Русе

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients, i...

    03 Dec 2024 Още...
  • icon 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Младши експерт Клиентски център Еконт В Еконт държим да даваме нa клиентите си отлично преживяване. Ние от екип Клиентски център приема...

    11 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Customer support representative with English

СИТИЙМ ООД
location_on гр. Русе

icon 1,380 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market.

For one of our clients, international company with courier and fulfillment services, we are looking for a motivated person at the position:

Customer support representative with English

Responsibilities:

  • Written communication with customers and couriers, analyzing certain KPIs in the company's software;
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction;
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication;
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, follow up to ensure resolution;
  • Keep customer interactions base, process customer accounts and file documents;
  • Follow communication procedures, guidelines and policies.


Requirements and skills

  • Proven customer support experience ;
  • Comunication skills and active listening;
  • Experience with CRM systems and practices;
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;
  • Excellent communication and presentation skills;
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively, TEAM Player.


The Company Offers:

  • Full-time position, permanent contract;
  • Hybrid work model;
  • Opportunity to work for a recognized and successfully developed company at international level;
  • Challenging and dynamic work environment;
  • Competitive remuneration package.
  • Opportunities for professional growth and advancement within the organization.
  • Collaborative and supportive team environment, where your contributions are valued and recognized.


To apply, please send your CV in English. Only short-listed candidates will be contacted. All candidates will be treated in strict confidentiality.

CTeam is licensed by the National Agency of Employment, license N 1881/18.05.2015

Средна заплата за сектора


1,380 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.