Работа Construction Administrator в София

1 нови обяви за работа

  • icon 2,100 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Client Service & Orders Administrator Our client is a global leader in the production of chemical products for construction sector with well established presence on our market and production plants. For their growing team in Sofia office, we are lo...

    05 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Client Service & Orders Administrator

ТАЛЕНТИКА EООД
location_on гр. София

icon 2,100 лв ~ 2,170 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Client Service & Orders Administrator

Our client is a global leader in the production of chemical products for construction sector with well established presence on our market and production plants.

For their growing team in Sofia office, we are looking for a motivated and detail-oriented

Client Service & Orders Administrator

Key Responsibilities

  • Enter customer orders into the ERP system and ensure accuracy.
  • Check product availability and verify customer account details.
  • Communicate order status, shipping dates, and potential delays to clients.
  • Maintain accurate records of orders and correspondence.
  • Handle customer inquiries, complaints, and claims.
  • Support administrative tasks related to client management.
  • Collaborate with warehouse staff when needed.
Requirements
  • Basic level of English language (A2)
  • University degree (business administration, logistics, or a related field is an advantage).
  • Experience in processing client orders minimum 1.5 - 2 years
  • Strong MS Office skills.
  • Excellent communication and organizational skills.
  • Willingness to learn and attention to detail.
What We Offer
  • Competitive remuneration package.
  • Additional healthcare package.
  • Opportunity to work and grow in a multinational company with well-established processes.
  • Nice and friendly working atmosphere.
  • Team events.
  • Preferential prices for Sport cards.
  • Preferential prices for company products.
  • Hybrid work model after the probation period.
If the above job role sounds interesting for you, please send us your CV.

All applications will be treated with strict confidentiality. Only shortlisted candidates will be contacted. Your personal data will be processed in accordance with GDPR regulations for recruitment purposes only.

Talentica OOD has License №2949/15.01.2020 for providing human resources services.

Заплата


2,100 лв ~ 2,170 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.