Работа Construction Administrator
4 нови обяви за работа
-
Ръководител на строителен обект „Калциев нитрат“ „Агрополихим“ АД е една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорн...
-
2,100 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
Client Service & Orders Administrator Our client is a global leader in the production of chemical products for construction sector with well established presence on our market and production plants. For their growing team in Sofia office, we are lo...
-
Human Power BG is an HR agency that offers consultations and recruitment for some of the best companies in Bulgaria. ~~~ For our client we are looking for an LINUX System Administrator. The company have one of the largest shopping complexes in Bulg...
-
Human Power BG is an HR agency that offers consultations and recruitment for some of the best companies in Bulgaria. ~~~ For our client we are looking for an IT Network Administrator. The company have one of the largest shopping complexes in Bulgar...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
„Агрополихим“ АД е една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорни и комбинирани торове в Югоизточна Европа и на Балканския полуостров с над 1000 служители, работеща в помощ на иновативното земеделие . Дружеството изповядва дългогодишни корпоративни ценности, които са утвърдили всички компании, част от голямото семейство на „Агрополихим“ АД, като надеждни и предпочитани работодатели в региона. „Агрополихим“ АД предлага сигурност, добра работна среда и социална политика, с цел дългосрочни отношения със своите служители.
Компанията обявява конкурс за Ръководител на строителен обект „Калциев нитрат“. Позицията е на срочен договор до завършване на обекта с възможност за постоянен трудов договор след този период.
Резюме на длъжността:
Осигурява цялостното управление, координация и контрол върху строително-монтажните работи на конкретен строителен обект, като гарантира изпълнение в съответствие с проектната документация, срокове, стандарти за качество и безопасност.
Основни задължения:
- Информира Ръководител проект и Ръководител отдел Инвестиции и бизнес развитие за действията си и за развитието на проекта;
- Контролира и координира СМР изпълнението на инвестиционния проект;
- Следи за изпълнението на СМР план-графика на проекта;
- Контролира и координира работата на изпълнители и подизпълнители; упражнява контрол на строителната площадка;
- Преглежда и следи изпълнението на работните проекти от изпълнителите;
- Разчита и разбира техническа документация. Съставя отчети/доклади до Ръководител проекта и Ръководител инвестиции за хода на проекта;
- При неспазване на договорите – следи за завършване на мероприятията и за корекция на неизпълненията;
- Координира проектните действия с производството и поддръжката. Организира и участва в технически съвети;
- Следи за качественото и срочно изготвяне на отчетните документи;
- Провежда контрол на заявките за доставки по проекта;
- Следи, координира и контролира изпълнението на строителството и монтажа, извършвани от външни фирми на територията на обекта;
- Разпорежда спиране на инвестиционната дейност, ако са налице груби нарушения на съществуващите правилници, инструкции или ако се извършват технически неграмотни действия;
- Участва и изпълнява отговорностите си във всички фази на строителството;
- Приема извършената работа по количество и качество.
- Завършено висше техническо или химическо образование;
- Професионален опит – минимум 3 години;
- Чужд език- владеенето на английски език е предимство;
- Компютърни умения – отлични познания по MS Office (MS Excel и MS Word);
- Работа със SAP ERP– предимство;
- Мотивация за работа в динамична среда, добра комуникативност, умения за работа в екип.
- Много добро заплащане и допълнителни социални придобивки;
- Въвеждащо обучение;
- Възможност за работа в динамичен и мотивиран екип в рамките на ясна структура на отговорности;
- Адекватна техническа обезпеченост на работното място;
- Възможност за професионално развитие и реализация в една от най-големите български компании.
- Професионална автобиография;
- Копие от диплом за завършено образование;
- Други документи, които бихте искали да бъдат взети под внимание.
Всички приложени лични данни ще бъдат обработвани при конфиденциалност и стриктно спазване на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
2,850 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
1,050 лв / месец
6,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.