Работа Business Development Director в Перник
1 нови обяви за работа
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ТЪРГОВСКИ МЕНИДЖЪР
Пълно описание
НИЕ ТЪРСИМ: Човек, който с готовност приема предизвикателства. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители които коректно да обслужват нашите клиенти предлагайки различни кредитни продукти, съобразени с нуждите и социалния статус на всеки.
ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДАЧИ:
- Активно участвате в изграждането и развитието на търговския екип;
- Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
- Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
- Възможност да бъдете част от една динамично развиваща се компания в небанковия финансов сектор;
- Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
- Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
- Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с постигнатите резултати.
- Приятна работна среда;
- Кариерно развитие;
Средна заплата за сектора
1,670 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
8,500 лв / месец
Търговски директор
Търговските директори отговарят за генерирането на приходи в търговския сектор на тяхната компания. Те ръководят редица търговски задачи, например определяне на цели, надзор върху разработването на продукти, планиране и развиване на дейностите по продажбите, управление на търговските агенти и определяне на цените на продуктите.
Необходими основни умения
- ръководене на екипите по продажбите
- прилагане на маркетингови стратегии
- управляване на канали за продажба
- използване на анализ на данните за търговски цели
- интегриране на нови продукти в производството
- администриране на договори
Необходими основни знания
- управление на риска
- управление на проекти
- право на търговията
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.