Работа Business Development Assistant в Гоце Делчев
1 нови обяви за работа
-
1,090 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захaрни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своят...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Сладкарската Корпорация "ROSHEN" е един от най-големите производители в света на сладкарски изделия. В световната класация "Candy Industry TOP 100" ("100 най-големи в сладкарския бизнес") компанията заема място в TOP-25. "ROSHEN" произвежда повече от 350 сладкарски изделия: шоколад, шоколадови бонбони, карамелажни и желирани бонбони, бисквити, рула и сухи пасти, вафли. Общият обем на производство надвишава 450 000 тона за година. Годишният оборот е около 1 милиарда долара. Продуктите на компанията се продават в повече от 55 държави.
С цел разширяване на търговския екип "Рошен България" Ви предлагаме възможност да се присъедините към нашият екип на позиция: Търговски представител - Регион Гоце Делчев
ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ:
- Развитие на продажбите и осигуряване на максимална видимост и нашите продукти в търговските обекти в поверения ви район, като посещава обектите по график, взима заявки, информира ги и предлага подходящи за тях промоции и нови продукти;
- Изпълнение на месечния план и заложените цели чрез активиране на пълния потенциал на всеки клиент по отношение на асортимент, позициониране и промоции;
- Увеличаване на обемите на продажба чрез прилагане на мърчандайзинг стандарти, поставяне на рекламно търговско оборудване, листване на нови продукти и активиране на кампании;
- Поддържа изградената активна мрежа от клиенти, като същевременно я допълва и разширява с нови обекти;
- Участия във фирмени обучения и покрива базови компетенции според стандартите на компанията, споделя добри практики за продажба;
- Информира се за пазара и подава информация по отношение на маркетинг активности и продукти на конкуренти;
- Използва целесъобразно поверените му от компанията активи, при спазване на фирмените стандарти;
- Търговски усет, амбиция за постигане на високи резултати, желание за развитие;
- Предишен опит в продажбите, в сектора на бързооборотните стоки, се счита за предимство;
- Умения за планиране и организиране на работните задачи;
- Добри комуникативни умения за водене на преговори и постигане на търговска сделка;
- Свидетелство за управление на МПС – кат.В /активен шофьор/;
- Компютърна грамотност – Microsoft Office;
- Възможност за професионално развитие в утвърдена търговска компания с доказани стандарти на работа;
- Програма за обучение и развитие на Вашите умения за реализиране на пълния Ви потенциал;
- Конкурентно възнаграждение, подкрепящо доброто представяне и постигането на целите;
- Мотивираща бонусна система обвързана с личното Ви представяне;
- Атрактивни социални придобивки, сред които ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, карта за спорт и др.;
- На ваше разположение са: служебен автомобил, телефон и таблет за изпълнение на работните задачи;
- Програма за кариерно израстване в компанията;
Средна заплата за сектора
1,090 лв ~ 2,100 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
37,150 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Търговски представител
Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
- извършване на анализ на продажбите
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- техники за насърчаване на продажбите
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
- стратегии за продажби
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.