Работа Auditor в Плевен
1 нови обяви за работа
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
СЧЕТОВОДИТЕЛ
Пълно описание
Вие искате да работите в диманична среда, в която да проявите своя хъс и енергия! Вие искате ежедневно да можете да виждате резултатите от вашите действия! Вие искате да работите в мотивиран и амбициозен екип, част от най-бързо развиващата се организация в България в областта на създаване и поддържане на високо качество на специалистите в своя бранш! Вие сте човек, който обича да учи и ежедневено прилага прочетените новости в работата си!
Тогава станете част от екипа на Autism Today Bulgaria/ Аутизъм днес!
Във връзка с разширяването на екипите и дейността на организацията, в момента търсим да назначим мотивиран специалист, който да заеме позицията:
Счетоводител
Специалистът, който ще заеме позицията, ще отговаря и за процесите по администратирането на персонала.
Отговорности:
- Ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи, редовното извършване на инвентаризациите и отразяването на резултатите от тях.
- Ръководи и организира счетоводната отчетност чрез оптимална централизация на счетоводните операции и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички операции.
- Участва в разработването на вътрешните нормативни документи на организацията.
- Отговаря за администрирането на персонала;
- Отговаря за изготвянето на заплатите и ТРЗ;
- Да е личност, за която каузите имат стойност и да се свързва с ценностите и мисията на организацията
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА 1. Образование: висше икономическо с образователно-квалификационна степен „магистър" или „бакалавър" по специалност "Счетоводство и контрол" 2. Друга квалификация: работа с компютър и добро владеене на английски език. 3. Професионален опит: над 5 години трудов стаж по специалността
Организацията предлага: Добро стартово възнаграждение Възможност за професионално развитие Самостоятелно работно пространство Договор на пълни осигуровки Възможности за развиване и усъвършенстване на Вашите професионални умения в среда от високо професионален екип Коректно и професионално отношение. Работна атмосфера, в която човешките права и достойнство са важни Възможност за вземане на решения, когато ситуацията изисква, гласуване на доверие и делегиране на права Усвояване на нови знания и умения
Изисквания: Опит на подобна позиция; Завършено висше икономическо образование; Английски език – на работно ниво; Силно развито чувство за отговорност и внимание към детайла; Организирана личност, която може да работи с крайни срокове. Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Моля изпратете CV (със снимка), мотивационно писмо и кратко описание на притежаваните от вас качества и умения в срок до 03.03.2025 г. Конфиденциалносттта Ви е гарантирана!
УСПЕХ!
Средна заплата за сектора
1,630 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.