Работа Assistant Store Manager в Костенец
1 нови обяви за работа
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.
Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.
Ние търсим: Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.
Отговорности и задачи:
- Активно участвате в изграждането и развитието на екипа на търговския офис;
- Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
- Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
- Грижите се за качественото и коректно обслужване на клиентите.
- Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
- Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
- Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
- Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати;
- Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
- Пет дни допълнителен отпуск след втората година.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
1,000 лв / месец
2,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Регионален търговски управител
Регионалните търговски управители отговарят за дейностите и персонала в определен регион от специфична верига магазини.
Необходими основни умения
- намиране на решения на проблеми
- идентифициране на доставчици
- прилагане на маркетингови стратегии
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- развиване на стратегии за ценообразуване
- анализиране на данните за решенията за провеждане на определена търговска политика
Необходими основни знания
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.