Работа Assistant Store Manager в Костенец

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    24 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС

City Cash
location_on гр. Костенец

icon 1,370 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продукти, съобразени с нуждите и социалния статус на всеки клиент.

В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.

Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.

Ние търсим: Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.

Отговорности и задачи:

  • Активно участвате в изграждането и развитието на екипа на търговския офис;
  • Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
  • Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
  • Грижите се за качественото и коректно обслужване на клиентите.
Ние предлагаме:
  • Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
  • Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
  • Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
  • Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати;
  • Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
  • Пет дни допълнителен отпуск след втората година.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • business_center
    Кариерно Развитие
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,370 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

1,000 лв / месец

максимална

2,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.4
Добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.6
icon icon icon icon icon
Управление
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда

Регионален търговски управител


Регионалните търговски управители отговарят за дейностите и персонала в определен регион от специфична верига магазини.

Необходими основни умения

  • намиране на решения на проблеми
  • идентифициране на доставчици
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • развиване на стратегии за ценообразуване
  • анализиране на данните за решенията за провеждане на определена търговска политика

Необходими основни знания

  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.