Работа Administrator Receptionist в Дърманци
1 нови обяви за работа
-
Хотел„Шатони” е част от Винарски комплекс „Шатони”. Нaмира се на 5 км. От гр. Мездра. Изключително красиво място, сред природата и с неве...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Рецепционист
Пълно описание
- Да посреща, настанява и изпраща клиентите на хотела, да им оказва съдействие, като им предоставя необходимата информация;
- Да организира и контролира резервациите, да издава необходимите за това документи;
- Да спазва фирмената политика;
- Да има приветливо и внимателно отношение към тях.
- Да се знае писмено и говоримо английски/немски/ език;
- Да притежава отлични комуникативни умения;
- Да участва активно с предложения за оптимизиране на работния процес
- Да поддържа високо ниво на лична хигиена и хигиена на работното място
- Добра работна среда ;
- Трудов договор на пълен работен ден и осигуряване;
- Работно /униформено/ облекло;
- Фирмено обучение;
- Фирмен транспорт до и от работното място;
- Възможност за подсигуряване на квартира;
- Коректно отношение
- Възможност за израстване.
Средна заплата за сектора
1,260 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.