Работа Administrative Specialist в Банско

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим офис асистент за офис, намиращ се в гр. Бaнско. Нашите изисквания са: · комуникативни умения и умения за работа в екип; · сръчност и ...

    08 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент

ВИВАРЕС EООД
location_on гр. Банско

icon 1,080 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим офис асистент за офис, намиращ се в гр. Бaнско. Нашите изисквания са: · комуникативни умения и умения за работа в екип; · сръчност и бързина; · инициативност и способност за самостоятелно справяне с поставените задачи; · подреденост,отлична организация на работа и умение за приоритизиране на задачи; · компютърни умения (приложен софтуер, Windows, MS office, Интернет) · опит на подобна позиция е предимство; · владеене на английски език е предимство.

Основни задължения:

  • Формира и съблюдава офис процедурите;
  • Следи за безпроблемното функциониране на офиса, като отговаря за административните задължения;
  • Комуникира с различни институции, клиенти, бизнеси;
  • Организира поръчки и доставки.
Работното време е от 8.00 до 17.00 часа от понеделник до петък в офиса ни в гр. Банско.

Моля, изпратете ни CV и снимка. Ще се свържем с избраните кандидати.

Средна заплата за сектора


1,080 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.