Работа Administrative Assistant в Голям чардак

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Логистика Задължения и отговорности: 1 - Координация и сътрудничество в оптимизацията на процесите по експедиция и транспор...

    04 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист Логистика

ГОТМАР EООД
location_on с. Голям чардак

icon 1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Специалист Логистика Задължения и отговорности:

1 - Координация и сътрудничество в оптимизацията на процесите по експедиция и транспортни дейности от доставката до клиента. 2 - Контрол на експедираните количества и спазване на изискванията за доставка до клиента. 3 - Проследяване на операциите по внос - износ и и изготвяне на необходимите документи. 4 - Координация с планирането на поръчки за износ. 5 - Обработка на транспортни поръчки и разпределение в транспортната мрежи. 6 - Сътрудничество в оптимизиране на дейностите и процесите по експедиция. 7 - Анализ на стойността на транспорта и проверка на фактурите за превоз. 8 - Съгласуване на прогнозите от клиента с отдел Производственно планиране. 9 - Анализ на отклоненията от прогнозата , реална експедиция.

Изисквания за заеманата длъжност :

1- Професионален опит на подобна позиция в производствена среда е предимство. 2 - Компютърна грамотност. 3 - Английски език - работно ниво. 4 - Организираност , лоялност , поемане на отговорност , работа в екип , точност , съобразителност и инициативност.

Ние предлагаме :

  • Възнаграждение спрямо моментната квалификация и опит.
  • Въвеждащо обучение.
  • Динамична и предизвикателна работа, осигуряваща възможности за професионална реализация;
  • Осигурен транспорт от и до работното място.
  • Реализация в мащабно и предизвикателно производство
  • Допълнителни ваучари на стойност 200лв
  • Стол с обедно меню приготвено на място
  • Осигурени ободряващи напитки
  • Хранителен магазин на територията на фирмата

Средна заплата за сектора


1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.1
Добра
icon icon icon icon icon
2.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.2
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.