Работа Accounting Specialist в Сливен
1 нови обяви за работа
-
За InHouse Ин Хаус е търговска фирма, специализирана в търговията (на едро и на дребно) с широка гама от стоки за дома и градината, детски игр...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ин Хаус е търговска фирма, специализирана в търговията (на едро и на дребно) с широка гама от стоки за дома и градината, детски играчки и ученически пособия. Повече от 15 години се развиваме успешно на българския пазар и се нареждаме сред лидерите в сектора, като работим успешно с голям брой партньори в страната и чужбина.
Във връзка с разширяване на структурата си, ИН ХАУС СЛИВЕН ЕООД търси: опитен Главен счетоводител ________________________________________ Основни отговорности
- Организира и контролира счетоводната дейност и документооборота съгласно действащото законодателство и приложимите счетоводни стандарти;
- Осигурява своевременното и коректно осчетоводяване на всички стопански операции и документи в съответните регистри;
- Приключва в срок счетоводните периоди и изготвя месечни, тримесечни и годишни финансови отчети, подава годишни данъчни декларации, дневници и справки-декларации по ЗДДС, ВОП, ВОД и други задължителни отчети към НАП, НСИ, НОИ и други институции;
- Следи и прилага промените в счетоводното и данъчното законодателство;
- Поддържа връзка с банки, одитори, данъчна администрация, контролни органи и институции;
- Позицията е пряко подчинена на Финансовия директор на компанията.
- Висше образование по счетоводство, финанси или икономика;
- Минимум 5 години практически опит в счетоводството, от които поне 2 години като Главен/Старши счетоводител;
- Отлични познания, съчетани с практически опит в областта на българското счетоводно, данъчно, осигурително и трудово законодателство (ЗКПО, ЗДДС, ЗДДФЛ, ДОПК) и на националните счетоводните стандарти;
- Много добра компютърна грамотност – Microsoft Office (Excel, Word);
- Опит със счетоводен софтуер и/или ERP системи;
- Отлични организационни и аналитични умения;
- Внимание към детайлите и висока отговорност;
- Комуникативност и умения за работа в екип.
- Работа на трудов договор;
- Дългосрочна стабилност в утвърдена и развиваща се компания;
- Възможност за самостоятелна организация и оптимизация на счетоводната функция;
- Работа в индустриален обект с добри условия на труд и работна среда;
- Организирано и частично субсидирано обедно хранене;
- Търговски отстъпки за служители;
- Подкрепяща и професионална работна среда;
- Конкурентно възнаграждение, съобразено с опита и квалификацията.
Ако разпознавате себе си в тази роля и притежавате необходимите качества и опит, ще се радваме да получим вашата кандидатура. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с предварително одобрени кандидати по документи.
Средна заплата за сектора
1,800 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.