Работа Accounting Manager в Стара Загора

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ФИНАНСОВ МЕНИДЖЪР Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с повече от тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да достав...

    02 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ФИНАНСОВ МЕНИДЖЪР

АЯКС-1 ООД
location_on гр. Стара Загора

icon 2,970 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ФИНАНСОВ МЕНИДЖЪР

Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с повече от тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококачествен продукт. Инвестираме средства, време и усилия, за да поддържаме и развиваме дейността си, да постигаме професионалните си цели. Ние ценим служителите си и полагаме усилия да изградим добри партньорски взаимоотношения с тях. Инвестираме в подобряване на условията за работа, повишаване на професионалната квалификация и заедно вървим към постигането на високи стандарти. Горди сме с екипа, който успяхме да създадем през всичките тези години и да запазим нивото на взаимно уважение и лоялност. Станете част от най-ценния ни ресурс. Компанията ни търси да назначи отговорна и динамична личност за нашия екип на позицията МЕНИДЖЪР ДЕПАРТАМЕНТ ФИНАНСИ И СЧЕТОВОДСТВО базиран в централния офис на компанията в гр. Стара Загора.

Отговорности:

1. Ръководи и координира работата на целия счетоводен и финансов екип в компанията, включително разпределение на задачи и контрол върху изпълнението им. 2. Разработва, управлява и анализира годишни и оперативни бюджети, в тясно сътрудничество с ръководството и отделите по места. 3. Изготвя месечни, тримесечни и годишни финансови отчети – индивидуални и консолидирани за групата, съгласно българското законодателство и приложимите счетоводни стандарти. 4. Следи за спазването на вътрешни финансови политики и контролни механизми, както и тяхното актуализиране при нужда. 5. Осигурява коректното осчетоводяване на всички бизнес операции, съгласно НСС/МСФО и законовите изисквания. 6. Планира и оптимизира паричните потоци, осигурявайки ликвидността на дружеството и своевременното обслужване на задълженията. 7. Изготвя и подава данъчни декларации и справки (ДДС, корпоративен данък, Интрастат, НАП, НСИ и др.) в срок, с точност и пълнота. 8. Работи в тясно сътрудничество с одитори, банки, институции и външни консултанти, осигурявайки пълна отчетност и прозрачност. 9. Координира годишното счетоводно приключване и участие в одитни процеси, като осигурява пълна и навременна документация. 10. Изготвя финансови анализи и препоръки към ръководството, подпомагащи вземането на стратегически решения. 11. Контролира и анализира разходите по проекти, звена и дейности, с цел повишаване на ефективността и рентабилността. 12. Участва в ценообразуване, финансово моделиране и бизнес планиране, особено при инвестиционни проекти. 13. Наблюдава законодателни промени в областта на финансите, счетоводството и данъците, и предприема нужните действия за съответствие. 14. Развива и усъвършенства ERP и счетоводните системи, в координация с ИТ и външни доставчици. 15. Изгражда и поддържа високо ниво на екипна компетентност чрез обучения, развитие и оценка на екипа си. 16. Изготвя, координира и проследява изпълнението на годишни и оперативни бюджети на компанията и отделните ѝ звена, като анализира отклоненията и предлага коригиращи действия за постигане на финансовите цели. 17. Анализира и контролира себестойността на произведената продукция, идентифицира възможности за оптимизация на разходите и подпомага ръководството с препоръки за повишаване на ефективността и рентабилността на дейността.

Изисквания за длъжността:

Отговорна и мотивирана за дългосрочна работа личност. 2. Висше образование – Финанси, Счетоводство и контрол, Икономика 3. Опит в управление и ръководене на процеси и хора 4. Ползването на чужди езици е предимство. 5. Умения за работа с информационни системи. 6. Работно място - административен офис Аякс в гр. Стара Загора.

Предлагаме :

1. Дългосрочно сътрудничество във водеща в бранша компания. 2. Корпоративна среда с утвърдени фирмени ценности. 3. Работно място в съвременен административен център. 4. Постоянен трудов договор. 5. Възможност за кариерно развитие. 6. Мотивиращо базово възнаграждение за заеманата длъжност. 7. Възнаграждение по втори стълб свързано с постижения. 8. Професионални обучения в утвърдени световни организации и структури. 9. Утвърден корпоративен пакет за длъжността. 10. Уважение и признаване на постиженията свързани с работния процес.

Ако считате, че отговаряте на нашите изисквания и за Вас е предизвикателство да докажете своята компетентност, знания и умения на тази позиция моля изпратете ни Вашите документи за кандидатстване:
  • Автобиография;
  • Актуална снимка;
  • Мотивационно писмо
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


2,970 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

1,500 лв / месец

максимална

7,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Финансов директор


Финансовите директори определят и осъществяват надзор над финансовите стратегически политики на дадено дружество или организация. Те използват техники за управление на паричните средства, например организиране на сметка, наблюдение на паричните потоци, планиране и контрол на ликвидността, управление на риска, включително валутни и стокови рискове, и поддържане на тясна връзка с банките и агенциите за кредитен рейтинг.

Необходими основни умения

  • управление на бюджети
  • анализиране на тенденциите на финансовия пазар
  • преразглеждане на инвестиционни портфейли
  • създаване на финансов план
  • тълкуване на финансов отчет
  • оценяване на бюджети

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • финансово прогнозиране
  • управление на ликвидността
  • финансов анализ
  • инвестиционен анализ

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.