Работа Account Executive в Тетевен
1 нови обяви за работа
-
1,640 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. Тетевен Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-дина...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко:
Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа, с повече от 159 магазина в България и семейство, наброяващо повече от 5200 служители в 50 града в страната.
Днес ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство и заедно да вървим напред.
Търсим свеж колега за позицията
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ на магазин
за магазин BILLA в гр. Тетевен, ул. Пенка Михайлова 10.
Kато стабилен работодател ние ти предлагаме:
- Сигурност на работното място;
- Коректност в трудовоправните отношения;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Обективно оценяване на личния принос;
- Мотивиращо възнаграждение за 8 часа - 1910 лв. бруто
- Ваучери за храна - 200 лв. нето на месечна база;
- Допълнителен 1 ден платен отпуск за рождения ти ден;
- Подновяване на „Лична здравна книжка“;
- 6-месечен изпитателен срок;
- Предизвикателна, динамична работа;
- Приятелска работна среда;
- Реални възможности за продължаващо кариерно развитие;
- Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа
- Имаш ръководен и търговски опит – минимум една години;
- Си завършил висше образование (икономическа насоченост - предимство);
- Притежаваш добри компютърни умения – MS Office.
- Обичаш работата с клиенти;
- Си екипен играч и да се чувстваш добре в динамична среда;
- Си мотивиран за придобиване на ценен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки.
- Винаги любезно обслужване на клиентите, отговарящо на стандартите ни на работа;
- Лидерски и мениджърски умения, отговорност, лоялност и инициативност;
- Ориентация към изграждането на сплотен и добре подготвен екип с цел постигане на планираните цели;
- Взаимодействие с държавни институции и контролни органи;
- Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в отдела/отделите от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
- Ефективно управление и контрол върху всички бизнес-процеси във филиала;
- Реализиране на целите и планираните показатели;
- Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в магазина;
- Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
- Да провеждаш инвентаризации във филиала.
- Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Социални Придобивки
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- card_giftcardВаучери за Храна
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- child_friendlyСтартов Пакет Раждане на Дете
Средна заплата за сектора
1,640 лв / месец
Посочена от работодателя
650 лв / месец
4,250 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.