
ДОВЕРИЕ - БРИКО АД
Mr.Bricolage информация
За компанията
Марката „Mr.Bricolage” (Мосю Бриколаж) е позната в България вече 24 години, от отварянето на първия магазин в София. Той е и първият магазин в България от модерната търговия за стоки „Направи си сам”.
Днес, в десет от най-големите градове в страната - София, Пловдив, Варна, Благоевград, Бургас, Плевен, Русе, Добрич, Перник и Хасково, успешно работят 12 модерни магазина „Mr.Bricolage”. Над 800 специалисти с разнообразен опит и компетенции ежедневно подпомагат клиентите ни да направят най-добрия избор за обновяването и поддържането на своя дом и градина.
Магазините се управляват от акционерно дружество „Доверие-Брико”.
„Доверие-Брико“ е място за хора, които обичат да общуват и черпят вдъхновение от ежеминутния контакт с клиентите и колегите си, хора, които търсят и приемат професионални предизвикателства, мислят за себе си в дългосрочен план и се отдават на работата си и времето с приятели.
Ние осигуряваме реални възможности за израстване и се стремим да подпомогнем всеки служител да работи върху усъвършенстването си, като повишава образованието и квалификацията си и следва целите си за развитие, фирмените цели и професионалните си ангажименти.
служители | 652 |
приходи | 104.0 млн. лв |
Основана: | 1999 |
Бистрица | |
ЕИК | 130006992 |
mr-bricolage.bg | |
Име на фирма | ДОВЕРИЕ - БРИКО АД |
Име на фирма на латиница | DOVERIE - BRICO |
|
Управление и собственост
В управлението на MR.BRICOLAGE участват 5 лица.
-
Траян Цветанов Халаджов
от 2019 г. -
Андрей Кирилов Евтимов
от 2019 г. -
Траян Цветанов Халаджов
от 2019 г.
Оценка от служители
Mr.Bricolage Мнения(1)
Общо 1 мнения от служители за Mr.Bricolage
Лоша работна среда
Повечето клиенти те разбират , защото са редовни и виждат кой и какво прави
Има мениджъри, които не си вършат работата. Просто не работят, крият се. Ако случайно се появят, ти крещят пред клиентите