Работих във фирмата година и половина, за този период плюсовете, които БГ Маркетинг 2010 ми донесе са , смея смело да заявя, двойно повече от минусите. Заплащане - За град с размерите на Пловдив и ограничените работни места, които се предлагат тук - смея да твърдя, че заплащането въобще не е зле. Заплащането варира в зависимост от отдела, в който работиш, но е съобразено и с натовареността на работата и смените, които човек взима. Има два варианта или попадаш в Call center-a където за разлика от други подобни в града под нощна смяна се разбира смяната до 22 или в най-лошия случай 23 вечерта, или си със стандартно работно време от 9-18. При всички положения опитът ми по интервюта показва, че фирмата е напълно конкурентно способна от гледна точка на предлагането заплащане - единственият минус е, че понякога вместо заплатата може да бъде разкъсана на три - т. е да получиш аванс в началото на месеца и след това в последните две седмици остатъка. Което в последните няколко месеца не се случва толкова често. Уважение - Чета в другите ревюта, че нямало уважение, ако не си от "богоизбраните". Ами, да, ама НЕ! За периода, в който работих тук към мен никой не се е отнасял с неуважение. Всички винаги са били любезни, зачитали са мнението ми, когато се е изисквало да го дам, имала съм възможност да разговарям очи в очи с хора от всяко едно ниво в йерархията и никога към моята личност не е било проявено непрофесионално отношение. Да, шефът не ми е честитил рождения ден, но пък за сметка на това ще задържи вратата на асансьора, ако види, че тичаш към нея. Привилегии - За мен най-голямата привилегия, която човек може да получи на работното си място е - свободата да планира времето си. Тук не само ще може да си вземете отпуска с 1 седмица предизвестие през лятото, но и ще може да разполагате с времето си. От вас не се изисква да оставате извънредно след работа, никой няма да ви се обади от днес за утре, че има промяна в графика ви и винаги когато ви се наложи да почивате извънредно, желанието ви ще бъде удовлетворено (стига причината да е уважителна). Фирмена сигурност - Освен ако не прекрачите границите на офис етикета, не изпълнявате задълженията си, шансовете да бъдете уволнени са минимални. Натоварване - Много зависи от от позицията, която заемате. В зависимост от сезона call center-овете са постоянно на телефона, а на останалите служители се поставят различни задачи, които трябва да бъдат изпълнени в срок. Потенциал - Възможност за развитие има, но няма да бъде предоставена на всеки един служител. Не може всеки да е мениджър на отдел, но въпреки това, ако покажете потенциал и желание - няма да останат незабелязани. Местоположение - Офисът се намира в центъра на града, ще бъдете заобиколени от хубава храна, кафе и угодийки, а и ще може да стигате лесно до работа с автобус или пеша. Колеги - Тук работещите са на възраст 19 - 30 и малко години - тоест шансовете да се впишете в колектива са огромни. Тук намерих най-позитивните и уникални колеги, за които дори не съм си и мечтала. Не просто ще ви е забавно и приятно да работите с тези хора, но съм убедена, че може да завържете и приятелства (поне при мен беше така). За мен хората, с които работех станаха и хора, с които мога да прекарвам свободното си време - безброй много са моментите в офиса и извън него, които тези хора направиха неповторими. Работна среда - Мисля, че колегите определят работната среда - така, че може просто да прочетете 1 ред по-нагоре и ще разберете, защо давам 5 звездички и тук.
Стабилност и липса на риск за бъдещето на фирмата и служителите. Редовни месечни заплати и коректно изплащане. Един от най-големите плюсове са страхотните хора, които работят там. Възможност за професионално развитие. Много добро отношение към служителите. Супер местоположение.
Не се сещам нищо конкретно.