Работа Key Account Manager
169 нови обяви за работа
-
Customer Success Manager with English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and g...
-
Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообo...
-
2,000 лв - 2,150 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИНИ КАМ МАРКЕТ - ГР. СОФИЯ КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговият...
-
УПРАВИТЕЛ НА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства ...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...
-
УПРАВИТЕЛ ЗА МАГАЗИН „ БОЛЕРО" Изисквания: Завършено висше или подходящо средно образование в областта на търговията Минимум 2 години ...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообo...
-
Управител Vivacom магазин - гр. Пловдив Ние от Vivacom вярваме, че успех има там, където има мотивация и желание за развитие. Мисията ни винаги е ...
-
1,340 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД обявява конкурс по документи (събеседване след одобрение) за длъжността. Изисквания: висше техническо или юридичес...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Супервайзор в А1 магазин – гр. Димитровград Търсим теб! Супервайзор в А1 магазин – гр. Димитровград! Вземи 2600 лв. месечно възнаграждение...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- *All interviews will be conducted remotely (online or by phone).
You will work with a portfolio of customers to ensure their success and satisfaction with the platform. As the key contact throughout the partnership, your focus will be on two main areas: customer retention and business growth.
YOUR ROLE:
- Nurture strong relationships with customers and work closely with the management team to build strategy and execute on it to effectively meet company goals.
- Drive and own the renewal and upsell/expansion of customer contracts. Retain revenue, minimize churn.
- Forecast and track key account opportunities, user engagement, financials, and report these metrics to management to enable goal-tracking.
- Work with customers to ensure successful community onboarding and full product adoption.
- Analyze churn data to develop effective retention strategies.
- Serve as the primary point of contact for customers and handle escalations.
- Be the voice of the customer and liase with internal teams to ensure customer feedback is effectively addressed.
- Conduct Quarterly Business Reviews (QBRs) with clients.
- Fluency in English. French is nice to have but not required.
- 2+ years work experience in B2B SaaS (Account Manager/Key Account Manager/ Customer Success Manager/Sales Account Manager, or relevant.) Start-up/scale-up experience will be an advantage.
- Proven success in renewals, upselling, and expansion. Data-driven decision making.
- Strong relationship-building.
- Ability to communicate, present and influence internal and external key stakeholders at all levels.
- Ability to prioritize, multitask, and adapt in fast-paced environments.
- Strong ability to align technical concepts with business needs.
- Experience with Jira/Salesforce/Planhat will be a plus.
- An attractive remuneration + annual review. Referral bonuses.
- Working hours may vary (based on the market). Fixed working days.
- 20 days of paid leave per year + 2 days off for volunteering
- Full training provided.
- Additional health insurance, digital food vouchers, sports card and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
- Open-minded management team promoting innovation, and personal and professional development.
- Permanent employment; full-time.
Средна заплата за сектора
2,340 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.