Работа Управител На Магазин За Хранителни Стоки
170 нови обяви за работа
-
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Retail Store Manager / Управител Зоомагазин Petmall Една от най-бързо развиващите се компании в България в специализирания сектор "храни и аксесоари ...
-
УПРАВИТЕЛ/ ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъст...
-
VISTA AWT AD a part of a leading regional distribution company, dealing with well-known worldwide FMCG brands is expanding its operations in Bulgaria. The company is currently seeking for highly organized, self- motivated and results oriented top per...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...
-
At UBB we share values such as trust, equity and inclusion, by taking the responsibility to our employees and to the society extremely seriously. We strive to be a role model by encouraging open dialogue and collaboration and by creating an environme...
-
Верига бензиностанции Петрол е най-голямата търговска верига в България по брой обекти, като под бранда оперират 268 бензиностанции. Вери...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
2,250 лв - 2,450 лв / месец (нето) от работодател
УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИН КАМ МАРКЕТ - КВ. ДРУЖБА КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговията с бързоо...
-
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Търсим да назначим креативен и отговорен служител на позицията УПРАВИТЕЛ за ресторант-пицария "FRATELLI" . Описание на длъжността: Отговаря...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
Account Executive в McCann Communication Във връзка с разрастването на групата ни и присъединяването на нови клиенти към портфолиото ни, търсим талантлив...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За един от нашите клиенти, утвърден производител с международно ориентирана дейност, търсим мотивиран човек на позицията:
Key Account Manager
Подпомага развитието на пазарните позиции на компанията чрез активно търсене на нови клиенти, изграждане на стабилни партньорства и успешно реализиране на търговски сделки, като гарантира високо ниво на клиентска удовлетвореност.
Отговорности:
- Комуникация с потенциално нови и съществуващи клиенти, на международно ниво с цел изграждане на дългосрочни взаимоотношения;
- Представяне на цялостни решения към клиента, информиране за продукти и услуги;
- Проучване на пазара относно актуални решения, тенденции;
- Изгражда и поддържа дългосрочни взаимоотношения с клиенти и партньори.
- Изготвяне на оферти, водене на преговори и подготвка на документи, свързани с реализиране на сделки;
- Участие във всички етапи на продажбата – от идентифициране на клиентските изисквания и получаване на запитване, договаряне до финализиране на сделката и последваща комуникация.
- Изготвяне на регулярни отчети и анализи за продажбите.
Изисквания:
- Висше техническо или икономическо образование.
- Свободно владеене на английски език (втори чужд език е предимство).
- Много добри компютърни умения и опит с MS Office; работа с ERP е предимство.
- Шофьорска книжка, категория B.
- Силна ориентация към резултати и изпълнение на цели.
- Умения за водене на преговори и за изграждане на доверие и дългосрочни клиентски отношения.
- Самостоятелност, проактивност и аналитично мислене.
Предишен опит в продажби (B2B или индустриално оборудване) е предимство.
Компанията предлага
- Работа в утвърдена българска компания с многогодишна история.
- Участие в международни проекти и контакти с клиенти от различни индустрии по цял свят.
- Възможности за развитие и обучения.
- Конкурентно възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултатите.
- Допълнителни социални придобивки и стимулираща работна среда.
За да кандидатствате, моля, изпратете автобиографията си на английски или български език. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички кандидати ще бъдат третирани при строга конфиденциалност.
CTeam е лицензирана от Националната агенция по заетостта, лиценз N 1881/18.05.2015
Средна заплата за сектора
2,070 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.