Работа Продавач Консултант В Магазин За Дрехи
746 нови обяви за работа
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
Bianki, млада и динамично развиваща се компания, основана в морския град Варна, наскоро обяви вакантна позиция за Оператор/ка в онлайн магаз...
-
Продавач-Консултант Притежаваш талант зa продажби и умееш да се учиш бързо? Ако отговорът е „Да“, то ти си човекът за нас! В момента разш...
-
Продавач-консултант Притежаваш талант зa продажби и умееш да се учиш бързо? Ако отговорът е „Да“, то ти си човекът за нас! В момента разш...
-
1,000 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
В "KeySoo" ние не просто продаваме аксесоари за мобилни телефони - ние създаваме преживяване за нашите клиенти. Търсим хора, които горят да п...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
Консултант Продажби и Обслужване - гр.София Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност ...
-
Във връзка с разширяване на дейността си,фирма Елимекс Инженеринг ЕООД търси да назначи мотивиран/а кандидат/ка за м-н гр.София на позици...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за магазин billa - гр. софия, кв. хаджи димитър
Billaгр. София
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. София, кв. Хаджи Димитър Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предста...
-
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. София, ДРУЖБА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко:...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за магазин billa - гр. софия, mall българия
Billaгр. София
1,700 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. София, MALL България Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим н...
-
1,450 лв / месец (нето) от работодател
Ние, от верига ресторанти HESBURGER Ви каним да се присъедините към екипа на ресторанта ни, които се намира в гр. Пловдив, център, ул. „ Княз Ал...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, фирма вносител и дистрибутор на реномирани марки италиански кафемашини, търсим да назначим: Продавач-консултант Основни...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за магазин billa - гр. софия, парадайс център
Billaгр. София
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. София, Парадайс Център Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представ...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
ТЪРГОВСКИ КОНСУЛТАНТ IQOS Ти си динамична и инициативна личност, която иска да бъде част от международна компания, ориентирана към бъдеще...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Плевен! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За да подпомогнем екипа си в град Плевен, търсим сътру...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оператор/ка в онлайн магазин за обработка на поръчки
1,800 лв / месец
Пълно описание
Какво очакваме от вас:
Като Оператор/ка в онлайн магазин, ще бъдете отговорни за ефективното обработване на поръчки и поддръжка на клиентите. Вашата роля ще бъде ключова в осигуряването на гладък и безпроблемен процес на покупка за нашите клиенти.
Задължения:
- Обработка на клиентски поръчки и плавното им преминаване през всички етапи на системата.
- Поддържане на точна и актуална информация относно наличността на продукти.
- Комуникация с клиенти в случай на въпроси или проблеми с поръчките.
- Сътрудничество с екипа за навременна доставка и обслужване.
- Участие в оптимизацията на процесите за обработка на поръчки.
Изисквания и квалификации:
- Завършено средно образование или еквивалентен опит в подобна роля.
- Умения за работа с компютър и опит в използването на CRM системи са предимство.
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип.
- Организираност и умение за работа в динамична среда.
- Владеене на английски език е предимство.
Какво предлагаме:
- Приятелски работна среда в компания, която цени и подкрепя иновациите.
- Конкурентно възнаграждение и възможности за професионално развитие.
- Работа в екип от професионалисти, които се стремят към високи резултати.
- Възможност за участие в създаването на нови модни тенденции и колекции.
Работно време по график :
- Първа седмица : понеделник до петък от 8:00 до 17:00 и събота от 09:00 до 14.00
- Втора седмица : понеделник до четвъртък от 8:00 до 17:00; Петък, събота и неделя почивни дни!
Ако сте мотивирани и искате да станете част от нашия екип, кандидатствайте сега!
Средна заплата за сектора
1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.