
ТЕХНЕМЕНТАЛС ТЕХНОЛОДЖИС БЪЛГАРИЯ ЕАД
FXCM работа
46 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Quality Control Specialist
Пълно описание
We are seeking a motivated and detail-oriented professional to join our team as a Sales Quality Control Specialist. This exciting opportunity will allow you to play a crucial role in ensuring quality and excellence in our customer interactions.
Key Responsibilities:
- Quality Assurance in Communications: Analyze all calls made by our representatives to ensure they meet internal and external standards, providing constructive feedback on how to improve.
- Continuous Training: Provide regular guidance and training to representatives on best practices for optimizing customer interactions.
- Analysis and Reporting: Deliver detailed reports on overall performance, identifying areas for continuous improvement.
- Interdepartmental Collaboration: Work closely with various departments to implement changes based on received feedback.
- Continuous Improvement: Identify opportunities for improving internal processes related to customer service quality.
Requirements:
- Minimum of 1-year experience in quality control, training, or related fields.
- Minimum of 1-year experience in Sales, Customer Support in the CFD, Stocks industry.
- Excellent written and verbal communication skills (English).
- Advanced proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, and PowerPoint).
- Strong analytical skills with the ability to prioritize complex tasks effectively.
Additional Advantages:
- Previous experience working with CRM like Salesforce or similar platforms related to customer service quality.
Hours: 40 hours/week - Monday to Friday, 9am - 6pm. Hybrid - 3 days-in office
Please submit your CV in English. Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
All Stratos Support EAD employees must be eligible to work in Bulgaria.
Prior to submitting your resume, please review the company's website thoroughly at https://www.tradu.com/uk/
Company Description Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset classes such as stocks, CFDs and crypto, depending on the regulations that govern the trader’s market.
Equal Opportunity Employer
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.