Работа Администратор На Данни във Велико Търново
17 нови обяви за работа
-
В Сапир България знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Н...
-
Специалист Поддръжка на енергийно оборудване – гр. Велико Търново Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното м...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме водеща фирма в търговията с домакински уреди и кухненски съдове и прибори. Стартираме процедура по подбор на кадри за следната позиция:
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ЗА ЦЕНТРАЛНА СЕВЕРНА БЪЛГАРИЯ
Основна роля на позицията е разработване и прилагане на активности за развитие на пазара с цел увеличаване на продажбите и рентабилността на компанията, в изпълнение на търговската стратегия на „Сапир България“ ООД и зададените цели, чрез изграждане на ефективни взаимоотношения със съществуващи и нови клиенти.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Отговаря за постигането на поставените цели за обем продажби, рентабилност, дистрибуция, пазарно развитие и качество;
- Изгражда и поддържа ефективни взаимоотношения с клиенти;
- Идентифицира пазарните възможности, подготвя и изпълнява планове за подобряване на работата с клиенти, в съответствие с процесите на компанията;
- Договаря условия и изпълнява различни активности с клиентите;
- Активно търси и разработва нови клиенти в региона;
- Подготвя и реализира планирани визити по маршрути, с цел продажба и управление на представянето на продуктите на компанията в търговската мрежа(спазване на мърчандайзинг стандарти и др.);
- Адекватно се разпорежда с поверените му от компанията активи, при спазване на фирмената политика.
- Опит в продажбите минимум 3 г.;
- Висше/средно образование;
- Стремеж за постигане на високи резултати;
- Екипен играч с резултатно-ориентиран подход в работата;
- Високо ниво на комуникативни умения, умения за общуване и убеждаване;
- Проактивен, с умения за планиране и добри организационни способности;
- Свидетелство за управление на МПС и готовност за активно пътуване.
- Компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel);
- 2 или повече години сходен професионален опит в утвърдена компания от сходен сектор;
- Добро познаване на търговските обекти в региона;
- Добро познаване на продажбите на електодомакински уреди и домашни потреби;
- Коректност в трудовите отношения;
- Конкурентно заплащане, спрямо показаните резултати;
- Възможност за развитие в една от най-успешните български търговски фирми;
- Трудов договор и дългосрочна заетост;
- Много добри условия на труд;
- Стабилност и сигурност, оценени от над 130 души персонал.
Сапир България ООД, като администратор на лични данни поема отговорността да обработва личните Ви данни, като гарантира тяхната защита. Информираме Ви, че имате право на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, както и право на заличаване.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.