САЙТЕЛ БЪЛГАРИЯ EООД
Sitel Мнения(45)
Общо 45 мнения от служители за Sitel
Оценка
За тези, които търсят стабилност, това е перфектната фирма. Солидно заплащане и социални придобивки. Значителни кариерни възможности. Изключително уважение и страхотно отношение към хората. Супер местоположение. Ще намерите много добър екип от приятни хора.
Сравнително голямо натоварване с работа.
Добра заплата за позициите по обслужването на клиенти
- Извънредната работа - Наистина страхотните колеги - Ваучерите за храна.
Кратко време за почивка, стрес работа, ядосани клиенти.
10+ години ангажимент и още много предстои
Започнах със Sitel, тъй като исках да бъда част от компания, която се отнася справедливо към своите служители, структурирана с принципи и ценности, които са в съответствие с моите лични ценности. През всичките тези години моите идеи бяха изслушани и някои от тях бяха реализирани. Бях част от страхотни екипи и развити хора в компанията. Всичко това превръща работата ми в хоби :) Благодарен съм за тази възможност.
Понякога вземането на решения е дълъг процес, но е нормално за толкова големи организации, когато за тях ще настъпи значителна промяна.
Първо хората
- моите колеги - атмосферата - общуването с толкова много хора - възможности за самоусъвършенстване / уменията - непрекъснато даване и получаване на обратна връзка - свободата да се споделят мнения и идеи
За мен няма недостатъци.
Бъдете смели и елате в Sitel
Sitel зачита постиженията и резултатите на служителите си. Има много добра годишна програма за повишаване. Почти цялото управление идва от вътрешни повишения.
Напрежението на бизнеса по празниците могат да причинят прегаряне. Благодаря, че ръководството ни подкрепя с много забавни активности.
Учене и развитие
Компанията предлага чудесни възможности за растеж, споделяне на знания и опит с другите в мултикултурна атмосфера. Насърчава се добрият екипен дух и комуникация и сътрудничество между колеги от цял свят. Работата е динамична и предизвикателна, ръководството е взискателно, но подкрепящо. Страхотно местоположение (по-специално във Варна, България).
Израстването в компанията може да повлияе на личния живот ти. Това обаче се отнася за всяка компания.
Това е добро място за начинаещи в BPO. Работил там по-малко от година.
Хубаво е, че имат възможности за непълно работно време за студенти и гъвкав график. Екипът обикновено е много приятелски настроен и ръководството също е добро, приятелско отношение към другите. Менторите и преподавателите са много квалифицирани и търпеливи.
Заплатата е малко ниска за количеството работа, която вършите. Екипът трябва да бъде по-голям за такива големи проекти и поради това работата е поразителна. Бонусите едва ли са постижими и доста смешни, когато постигнете такъв - Това е наистина малка сума. Освен това рядко плащат извънреден труд.
Средно
Добра среда и добри смени
Нисък бонус и стара техника
Специалист по онлайн транзакции
- Страхотен екип; - Страхотен ръководител на екипа; - Възможности за растеж; - Гъвкаво работно време; - Двойно плащане по празниците
Неконкурентни Заплати; Като цяло стресова работа
Customer Service Executive at Back Office
- Приятелска атмосфера, която осигурява отлична производителност. - Прекъсванията са фиксирани към втората. - Работата в екип е налице и е необходима за получаване на бонуси.
- В проекта, по който работя, шансът за подобрение и растеж не е постижим.; - Твърде много хора напускат поради липса на финансови стимули, поради фиксирания бонус; - Ръст може да се постигне и в други проекти и всеки път изглежда, че курсовете, които хората посещават, вече са фиксирани, преди дори да започнат . - Закъсненията се компенсират, но в същото време като работиш повече и в почивките, това не се отразява на вашия бонус