Работа Фактурист Счетоводител в Добрич

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Топливо" АД е търговско дружество с над 70-годишна история, част от групатa на "Синергон Холдинг". Притежава добре разработена мрежа от маг...

    03 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Фактурист/ка

ТОПЛИВО АД
location_on с. Добрич

icon 1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


"Топливо" АД е търговско дружество с над 70-годишна история, част от групатa на "Синергон Холдинг". Притежава добре разработена мрежа от магазини и складове, които осигуряват на компанията сериозно предимство на пазара за строителни, отоплителни материали и горива.

Дружеството търси да назначи ФАКТУРИСТ/КА за складовото стопанство за пропан-бутан в гр. Добрич

Работни задължения:

  • Работи със специализиран софтуер.
  • Завежда получените заявки.
  • Работи на авто и жп кантар.
  • Оформя документите придружаващи продажбата на пропан-бутан.
  • Следи складовите наличности.
  • Изготвя справки за ръководството на фирмата и контролните органи.
  • Издава фактури, стокови документи и други търговски документи.
  • Съдействие и комуникация с търговските представители на фирмата и др.
  • Извършва допълнителни текущи задачи, свързани със спецификата на работа в дружеството.
Изисквания за заемане на длъжността:
  • Задължителна компютърна грамотност Microsoft Excel и Word.
  • Опит в работата със складови програми.
  • Завършено минимум средно образование.
  • Инициативност, позитивизъм и много добри комуникативни умения.
  • Предишен опит се счита за предимство.
  • Отговорно отношение към поставените задачи.
Фирмата предлага:
  • Въвеждащо обучение
  • Постоянен трудов договор
  • Коректни трудови взаимоотношения основна заплата + бонуси
  • Работа на смени /два работни дни/два почивни дни/
  • Ваучери за храна
  • Допълнителна здравна осигуровки
Ако отговаряте на изискванията и проявявате интерес към посочената позиция, моля, изпратете автобиография, актуална снимка и тел.номер за обратна връзка.

Данните, които предоставяте са защитени в смисъла на ЗЗЛД с гарантирана конфиденциалност и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.5
icon icon icon icon icon
Колеги
1.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.