Работа Сътрудник Продажби в Русе
1 нови обяви за работа
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
„Алфа Консулт България“ е утвърдена агенция за подбор на персонал с над 7 години опит. Търсим за наш клиент - утвърдена компания с дългог...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение, базирано на резултати и постигнати цели;
- Отлични условия и коректно отношение;
- Наставник, на когото може да разчитате при нужда;
- Работа на пълен работен ден (Понеделник - Петък).
- Обработка на документи, свързани с внос и износ на стоки;
- Кореспонденция с митнически агенции;
- Работа със счетоводен софтуер;
- Калкулиране на разходите по производство на изделия;
- Изготвяне на справки и анализи по заявка на ръководството.
- Добра математическа подготовка и умения за работа с числа;
- Организираност, внимание към детайла и способност за самостоятелна работа;
- Предишен опит със счетоводни програми е предимство;
Алфа Консулт България ООД - № 2579 от 20.07.2018
Средна заплата за сектора
1,700 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.