Работа Счетоводител Консултант в Слънчев бряг
2 нови обяви за работа
-
2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, 4 звезден хотел в Сл.бряг търси да назнaчи отговорен служител на позиция Счетоводител и ТРЗ. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: Орган...
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Счетоводител - целогодишно за хотел в Слънчев бряг Четири звезден хотел в Слънчев бряг търси да назначи отговорен служител нa позиция ''С...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Организира цялостната счетоводна политика на дружеството и осъществява контрол по спазването и във всички структурни звена.
- Организира, ръководи и контролира финансовата дейност, счетоводната отчетност и спазването на финансовата и платежна дисциплина.
- Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения.
- Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими за представяне на съответните органи
- Длъжността включва отговорностите за ТРЗ личен състав
- Висше икономическо образование бакалавър или магиистър - специалност "Счетоводство", “Финанси”;
- Познаване на счетоводното, данъчното законодателство и счетоводните стандарти;
- Много добра компютърна грамотност (Excel, Word);счетоводния софтуер е Ажур
- Активна и отговорна личност, ориентирана към дългосрочен ангажимент;
- Минимум пет години опит;
- комуникация с контрагенти
- изготвя периодични бюджети, отчети, справки и финансови анализи за мениджмънта
- организира и контролира паричните средства
- организира оперативната счетоводна и административна дейност на компанията
- отговорност, лоялност и умения за работа в екип
- Дългосрочен и целогодишен ангажимент;
- СОЦИАЛНИ ПРИДОБИВКИ - 200 лв ваучер за храна
- Петдневна работна седмица. Работно време 8.00-17.00 през лятото,от ноември до март се ползват отпуски и се работи 1-2 дни седмично
- ОСИГУРЕН ТРАНСПОРТ
- Осигурена безплатна храна по време на сезона
- РЗ- 2400 лв. лятна заплата; 2000 лв. зимна
- ЗАПОЧВАНЕ ВЕДНАГА
Кандидатите могат да кандидатстват лично с автобиография и снимка на посочения адрес: гр. Бургас, ул. “Константин Фотинов“1,офис 1
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.
Удостоверение за посредническа дейност в Р.България № 2632 от 08.10.2018 гoдина.
Телефон за информация: 0885/795528,0887 744928
Средна заплата за сектора
2,000 лв ~ 2,400 лв / месец
Посочена от работодателя
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.