Работа Специалист Трз в Слънчев бряг
2 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, луксозен 4 звезден хотел сред дюните на Слънчев бряг търси да нaзначи отговорен служител на позиция "СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ" ИЗИСК...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
4**** хотел в Слънчев бряг търси да назначи отговорен служител на позиция "ТРЗ кaсиер" ИЗИСКВАНИЯ: Висше или Средно образование; Професион...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА:
- Висше или Средно образование;
- Професионален опит – над 3 години;
- Работа с компютър – ‘‘Word, Exel и ОМЕКС 2000’‘
- Познаване на нормативните актове на данъчните, трудовите и осигурителни отношения;
- Познаване на трудовото и социалното законодателство – назначаване, преназначаване и освобождаване;
- Комуникативност, работа в екип, инициативност
- Основни положения за пенсионното дело и конкретните изисквания за пенсиониране;
- Системи за водене и съхраняване на персонала;
- Ръководи, организира и контролира оформянето на трудово-правните отношения на персонала;
- Осигурява изискванията документи по въпросите на плащане на труда;
- Организира, приема и изготвя необходимите документи на трудовите право отношения;
- Изготвя досиета за всеки работник или служител;
- Изготвя справки и удостоверения за различни институции;
- Приема и оформя отчетни документи;
- Приемане, отчитане и съхраняване на парични средства;
- Водене на счетоводна документация;
- Ежедневно приключва касова отчетност;
- Спазва трудова финансова дисциплина;
- Лоялност към работодателя;
- Редовни смени; 5 дневна работна седмица през месеците Април и Октомври; 6 дневна работна седмица през месеците Май-Септември; От Ноемеври до Март се работи 1-2 дни седмично (При годишното приключване малко повече);
- отлично възнаграждение плюс ваучери за храна;
- въвеждащо обучение;
- възможност за осигурено настаняване;
- транспорт до работното място;
- изхранване по време на работния сезон;
- целогодишна работа
- Отлична заплата + 200лв ваучери за храна;
Кандидатите могат да кандидатстват лично с автобиография и снимка на посочения адрес: гр. Бургас, ул. “Константин Фотинов“1,офис 1
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.
Удостоверение за посредническа дейност в Р.България № 2632 от 08.10.2018 гoдина.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,700 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.