Работа Специалист Информационни Технологии във Варна
3 нови обяви за работа
-
OЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика с 30 годишна успешнa история. Основните дейности на дружествата в група...
-
1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на сер...
-
1,780 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на Кор...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Дружеството обявява свободна позиция за:
Специалист продажби МОРСКИ ТРАНСПОРТ И СПЕДИЦИЯ в гр. Варна
За обявената позиция, търсим високо мотивиран, динамичен и ориентиран към продажбите и клиента човек. Предлагаме възможност на подходящия кандидат да се присъедини към енергичния ни екип, да стане част от успешна компания и да допринесе за развитието на дружеството.
Вашите основни задачи ще бъдат:
- Проактивно да предлагате и извършвате продажби на услугите на дружеството.
- Да създавате дългосрочни взаимоотношения с клиентите
- Да изпълнявате поръчки за морски транспорт: от резервация на пратката до нейната доставка
- Да отговаряте на запитванията на клиентите
- Навреме и точно да обработвате заявките на клиентите
- Да договаряте търговски цени, резервации на места, точно да събирате необходимата документация за доставка
- Да разрешавате казуси и да управлявате взаимоотношенията с клиентите
- Да управлявате продажбения процес със стратегическо мислене и концепция.
- Да изготвяте оферти и да разработвате различни видове транспорт и маршрути
- Активно да търсите нови бизнес контакти и възможности за повишаване на продажбите
- Да проучвате и анализирате пазара
- Да провеждате срещи с клиенти
- Да имате задълбочено разбиране за бизнеса на клиентите, което осигурява висока стойност на предлаганите за тях услуги и решения.
- да сте самомотивирана и инициативна личност, която се адаптира в бързо изменяща се и конкурентна среда, като реализира много и разнообразни задачи
- да имате отлични умения за общуване
- да сте екипен играч, със способност за решаване на проблеми. Работата изисква бърза и адекватна реакция при промяна на параметри и изисквания от страна на клиенти и доставчици
- да сте способни да изграждате взаимоотношения, както с клиенти, така и с доставчици, за да се максимизират всички възможности
- да можете да идентифицирате нови бизнес възможности за увеличаване на продажбите на предлаганите услуги
- да сте коректни и с нагласа за поемане на отговорност при изпълнение на поети ангажименти.
- Образование: висше
- Езикови умения: Отлично владеене на английски език: писмено и говоримо
- Технически умения: Отлични дигитални умения и работа с Офис пакет.
- Активен шофьор
Защо да изберете нас? Предлагаме Ви:
- постоянна и дългосрочна работа в престижна организация с креативен и мотивиран екип
- професионална и динамична среда
- възможност за обучение и развитие
- трудов договор с пълен осигурителен доход
- допълнително здравно осигуряване
- ваучери за храна
- възможност за карта Мултиспорт.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.