Работа Служител
1.1 хил. нови обяви за работа
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
„Happy Bar & Grill” е най-голямата верига ресторанти на Балкансикият полуостров. За 27 години притежава 31 обекта в България, три в Барселона , ед...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
Поради разширяване дейността си, фирма Фореста груп ЕООД търси да назначи отговорен служител за длъжността електромонтажник. Основни з...
-
550 лв / месец (нето) от работодател
ЕЛИТИС е водеща в търговията с парфюмерия, козметика, перилни и почистващи препарати. За своя обект на ул. Никола Симов 3 фирмата търси да ...
-
Във връзка с осигуряване на производствения процес търсим отговорен служител, който желае да се присъедини към нашия екип като: Електро...
-
В Happy приятелската атмосфера, работата в тясно сътрудничество и липсата на излишни официалности са високо ценени от целия ни екип. Ние вя...
-
''ТИМС ФУУДС'' , наследник и правоприемник на "ХЛЕБОЗАВОД ТИМС" ЕООД е основан през 1991г. и един от лидерите в производството на тестени изде...
-
900 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Куриерска компания "Европът-2000"АД търси да назначи отговорен, прецизен и енергичен служител на длъжността КУРИЕР НАПРАВЛЕНИЕ по линията...
-
Извършва почистване и подреждане на хотелските стаи,сервизни помещения и общи помещения-фоайета и стълбища. Трудови задачи и задължени...
-
ОХРАНИТЕЛ Охранителна фирма ЮА СОД търси да назначи , служител на длъжността : ОХРАНИТЕЛ / ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТ: Реконструкция на пъ...
-
Складов работник Фирма ''ПРОЛЕТ ЕООД'' е дистрибутор на водещи компании в хранително-вкусовата промишленост и търси да назначи служител ...
-
Косер АД е една от водещите фирми на пазара на авточасти и вече над 25 години осигурява директна доставка от наложени производители на ре...
-
2,600 лв - 4,000 лв / месец (нето) от работодател
Ветеринарна амбулатория “ Феникс Вет “ търси да назначи служител на позиция - Ветеринарен лекар! Защо да изберете нас?! Ние сме специали...
-
За цех за производство и пакетиране на ядки и сушени плодове в град Сливен, търсим да назначим служител на длъжност- склададжия Отговорн...
-
"Момина крепост" АД - гр. Велико Търново търси да назначи служител на длъжност ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР за офиса на фирмата. Функции: Изпълняв...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис - асистент
Пълно описание
Ние предлагаме:
- постоянна работа с трудов договор и пълни осигуровки;
- добро заплащане;
- работно време от 08:00 - 17:00;
- възможност за развитие.
- задължително изискване е да има шофьорска книжка - кат. В
- отлична работа с MS Word, MS Excel;
- умения за работа със счетоводни документи;
- организираност и експедитивност при изпълнение на поставените задачи;
- възможност за започване на работа веднага.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от вас данни, попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,050 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.