Работа Секретар
18 нови обяви за работа
-
Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...
-
780 лв - 850 лв / месец (нето) от работодател
Подрежда и води медицинската документация на лабораторията. придвижва материалите и исканията за изследвания до лабораторията. Придви...
-
Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването на дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Екипът на Център за роботизирана рехабилитация “ReGo” се състои от внимателно подбрани, обучени и сертифицирани специалисти в областта на неврорехабилитацията. Техният дългогодишен опит и лична мотивация да помагат на всеки пациент, водят до успешни резултати. Високо ценим и развиваме компетенциите на нашите служители, които са ключови за качествена услуга и успех. Присъединявайки се към нас ще имате възможността да сте част от високоефективен и отдаден на професията си екип. Във връзка с разсрастването на дейността си Медицински център „Рего” търси да назначи мотивиран служител с подходящите опит и знания на длъжност:
МЕДИЦИНСКИ СЕКРЕТАР
Описание на длъжността:
- Приема и осъществява входящи разговори с потенциални клиенти и пациенти на центъра с цел създаване на мотивация у тях за ползване на предлаганите услуги.
- Обработва различни клиентски запитвания и заявки за предлаганите услуги.
- Обработва получената информация – официални документи, епикризи и др.
- Посреща, настанява и регистрира пациентите в центъра за физикална и рехабилитационна медицина.
- Изготвя работни графици.
- Организира, ръководи и контролира цялостната оперативна дейност по отношение на изпълнение на графиците за посещение на пациенти и тези на служителите.
- Осъществява активна комуникация с пациенти и служители за осигуряване на комплексно, качествено и навременно обслужване.
- Изготвя ежемесечни отчети по отношение на заетостта на персонала и цялостната дейност на центъра.
- Проследява плащания, договори и неплатени фактури.
- Работа с касов апарат и ПОС терминал.
- Приема плащанията на пациентите и издава необходимите финансови документи във връзка с това.
- Работа със специфичен софтуер.
- Организира и проследява графика на транспортната услуга в МЦ.
- Избира правилния подход към всеки клиент.
Личностни качества и умения:
- Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
- Отлични организационни умения и спазване на срокове.
- Усмихнати, дружелюбни, внимателни и загрижени към пациентите;
- Добра писмена и речева култура на български език;
- Умение за убеждаване и водене на преговори;
- Добро възнаграждение. Трудов договор сключен с "Капитал Хелт Холдинг" ЕАД.
- Възможности за професионално развитие.
- Работа на смени по 8 ч. Първа смяна от 06.00 ч. до 14.00 ч. Втора смяна от 13.00 ч. до 21.00 ч.Трима служители обезпечават тези смени от понеделник до неделя.
- Добра среда на работа и подкрепа от управлението на медицинското заведение.
- гр. София, бул. Линкълн № 143 в близост до метростанция, автобуси 11, 73.
Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,220 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
2,500 лв / месец
Медицински административен секретар
Медицинските административни секретари работят в тясно сътрудничество със здравните специалисти. Те осигуряват офис поддръжка, например кореспонденция, определяне на срещи и отговаряне на запитвания на пациенти.
Необходими основни умения
- използване на софтуер за електронни таблици
- управление на бюджети
- отговаряне на въпросите на пациенти
- спазване на поверителност на данните на ползвателите на здравни услуги
- събиране на общи данни за ползвателите на здравни услуги
- управляване на служебния график на служителите
Необходими основни знания
- клинични доклади
- административни задачи в медицинска работна среда
- медицинска информатика
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.